פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עכוב חיובי ביטוח הטלפון נושא התלונה:
גלבוע יצחק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה חודש ימים כולל היום ( פגשתי ברעננה אשת שרות בשם שני מרגי) לשכנע את חברת פלאפון ללכת לקראתי .
מצד אחד לשמור אותי בתור לקוח ומצד שני ללכת לקראתי.
הסברתי כי בני - דור גלבוע המשתמש בטלפון 05089551538 נמצא מ 1.9.05 בלימודי תיכון בהודו. הטלפון הושאר בארץ ובקשתי הייתה כי עד שיחזור ביוני 2005 שידחו את גביית תשלום הביטוח ( עבור עלות הטלפון אני ממשיך לשלם).
זה מעליב שאין תפישת לקוח אבל הכי מרגיז שאף אחד לא עונה.
שמתי לב כי כאשר אתם פונים החברות מגיבות.
מקווה שתעזרו לי להכניס קצת שכל לפלא פון שכל כך גאה שהיא בונה מערך של טיפול בלקוח , במציאות הם רק מנצלים את כוחם בלכודות חיובים ( מילא היה שימוש בטלפון)
כספי כמובן סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
עם קבלת הפנייה יצרתי קשר עם מר גלבוע ונושא פנייתו מטופל
באופן אישי ומלא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה