פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גלישה באינטרנט סללולרי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
לי יש מכשיר של חברת פלא פון, לפני כשלוש שנים לערך עברתי למסלול שנקרא אסקייפ שבו התחיבתי ל3 שנים והתעריפים היו כדלהלן:19 אג' לSMS ואם אני זוכר טוב 60 אג' לדקת גלישה באינטרנט וכבר לא זוכר כמה לזמן אויר וזה לא משנה כרגע.
מה שכן פתאום התחילו לחייב אותי בסכומים גדולים עבור גלישה במכשיר בטענה שעברו לשיטת חיוב של K.B שזה אומר 5.5 אגורות לקילו בית.
ואיך זה עובד? כל עמוד יש לו משקל לדוגמא אם יש תמונה צבעונית אז הוא שוקל לדוגמא 70 ק"ב שזה כפול 5.5 אג' שזה יותר מ3 ש"ח התקשרתי צעקתי התלוננתי ואמרו שאין מה לעשות זה הוראה ממשרד התקשורת.
ניתקו לי את המכשיר שלחו לי עו"ד מטעמם שאשלם ולא שילמתי כמובן שחייבו אותי בריביות וכו' בסוף לא היתה לי בררה, שילמתי!
בבירור עם חבר עו"ד אמר לי ששוה לי לתבוע את כספי בחזרה בגלל שהם לא הודיעו לי ובטענה שהם יכולים לחייב לפי מצב רוח איך שהם קמים בבוקר שזה אומר להוסיף משקל לדף האינטרנט והופ המחיר עולה...
ניגשתי למועצה לצרכנות וזה לא טופל משרד התקשורת לא טופל ההגנה על האזרח ולא טופל אולי אתם תצלחו לברר איך זה עובד ואולי להחזיר לי את כספי אלפי שקלים.
ןלהפסיק את השחיתות והסחיטה מלקוחות תמימים שלא מבינים בזה כלום.
תודה רבה מוטי
נ.ב. את מספרהפלאפון המדובר אפשר לקבל ממני ישירות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי, וצדק צדק תרדוף! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
הלקוח לא ציין את מספר הפלאפון שלו ועל כן לא יכולתי לבדוק תלונתו.
הלקוח מוזמן לפנות אלינו למוקד השרות 03-5727766 לבדיקת טענותיו.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה