פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירים שאין הצדקה למחירם. וסחבת. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית כל ארצה להודות לחטיב ולליהי משירות הלקוחות של פלאפון על סבלנותם ועזרתם.
לולא הם- הייתי מאבד את עשתונותי לפני זמן רב.

שנית- אשמח לדעת מדוע לקוח עסקי שמשלם בחודש קרוב לארבעים שקלים על שירות תיקונים, לא מקבל לכך תמורה.
מדוע הלקוח צריך להטריד עצמו ולפנות זמן יום אחר יום בכדי להגיע למרכז השירות ולא לקבל תשובות.
מדוע וכיצד ייתכן שתקלה שתוקנה כביכול, חזרה על עצמה יום אחר התיקון.
ולמה כשהבטיחו במרכז השירות ליצור עם הלקוח העסקי (שמשלם 40 שקלים לשירות תיקונים בחודש) קשר ע"מ לפצותו, לא יצרו עמו קשר?
ועוד- כאשר שרונה בשירות *166 שכחה לחזור ולעדכן אחרי שהבטיחה לעשות כן.
וכמוה גם דורון או יניב או כל אחד מהטלפנים המאוד נחמדים שבאמת לא מבינים את המערכת בה הם נמצאים.

כאשר לקוח עסקי ניגש לתחנת השירות, הוא לא מצפה רק לכוס תה חם (עוד דבר שהחזיק את עצבי יחסית במקום).
הלקוח מצפה שיעשו בשבילו את הדבר שלשמו בא- לתקן את הסלולרי שלו!
ומעבר לכך- שישמרו על המידע הטמון בו.
לא יעלה על הדעת שחברת סלולר בסדר גודל של פלאפון, לא תעלה אפשרות להעברת אינפורמציה.
לא ייתכן שהחברה תתנער בפומבי מהאחריות לאובדן מידע תוך כדי תיקון.
מדוע בהחלפת הקידומות לפני שנה הייתי צריך לגלות כי כל היומן שלי נמחק ולא נותר כל זכר לציון זמן זה או אחר?
עוד על כך- בשדרוג או החלפת פלאפון, הודעות הטקסט לא ישרדו ואין אף דרך לגבותן או להדפיסן.
ואם כל זה לא מספיק..
במידה ולקוח ירצה לשדרג את מכשירו, קבוצות הזיכרון שבהן נשמרים המספרים לא יועברו גם כן..
הלקוח היקר יצטרך לבזבז את זמנו בתקתוק אינסופי ובשיבוץ מחדש של כל זכרונות הפלאפון לקבוצות חדשות.

אשמח לדעת מדוע פלאפון מתקדם מדגם SK 6000, נמכר לציבור במחיר כה מופקע כאשר מערכת ההפעלה שלו מלאה בתקלות.
- הפלאפון נתקע לעיתים תוך כתיבת הודעת SMS
- תיקון מילה יחידה בתוך הודעת SMS, לא רק שמסורבלת אלא גם בלתי אפשרית מכיוון שההודעה נמחקת כשמנסים לעשות כן.

ואשר לדגם Samsung 620 שנמצא גם כן ברשותי:
- המכשיר שהבאתי לתחנת השירות בגין כיבוי עצמי וחוסר תקשורת וקליטה נמצא כלוקה באותה "מחלה" גם לאחר התיקון.
- יום למחרת התיקון נאלצתי לחזור כדי לתקן את הפלאפון וגיליתי שהנ"ל הוחלף בחדש וכל הודעות הSMS נשארו בישן, זאת לאחר שביקשתי בפירוש להימנע מלעשות כן.
באותו יום נאמר לי שיצרו איתי קשר בכדי לפצות אותי. את הפיצוי לא קיבלתי מכיוון שלא טרחו להתקשר אלי.
- לבינתיים ביקשתי להשאיר את המכשיר הישן במחסן במקום כדי שאוכל להעתיק את תוכן הודעות הSMS.
לא עלה בידי לעשות כן בגלל תקופת החגים שבאה עלינו. כשהתקשרתי לברר מה מצב המכשיר במקום, לא קיבלתי תשובה ברורה וביקשתי לחזור אלי לכשתיהיה אחת שכזו.
גם הפעם לא חזרו אלי.
- כמה ימים לאחר מכן התקשרתי שוב כדי לברר מדוע לא פיצו אותי ומה מצב המכשיר במקום.
הבטיחו לי שיחזרו אלי לאחר בירור מעמיק בנושא.
גם הפעם לא זכיתי לשמוע ממרכז השירות דבר.
נותרתי עם מכשיר מחודש שגם בו יש בעיות של קליטה וקבלת שיחות, ללא פיצוי וללא ידיעה מה עלה בגורל המידע שלי.

כל השאלות הללו ועוד יותר מהן הועלו על ידי אין-ספור פעמים.
בכל פעם נתקלתי במשיכת כתפיים לאחור ובפרצוף ה"אני לא אשם ולא יודע מה לומר".
מאז ספטמבר ביצעתי אין-ספור שיחות בנושאים הללו מול אנשי שרות רבים.
בפעם האחרונה, הובטח לי שיחזרו אלי על מנת לפתור כמה מהבעיות.
הפעם הזו הייתה לפני חודש לערך, בתחילת נובמבר אם לא לפני.
מאז לא שמעתי מאום מהחברה.


כרגע, נותר לי לבקש ולדרוש בפעם האחרונה תשובות.
מה לעשות בתפריט ההודעות הסורר ובמכשיר הSK6000 הסורר?
מה עלה בגורל ההודעות שאותן ביקשתי לשמר?
מה עלה בגורל הפיצוי שהייתי אמור לקבל עוד לפני החגים?
ומה בדבר המכשיר המחודש שקיבלתי שגם כן לא עובד כיאות?
ומעל הכל- מדוע הלקוח צריך גם לשלם הון תועפות, גם לגשת למרכז השירות יום אחר יום וגם לצפות זמן רב לתשובות שלא מגיעות?

נמאס לי להיות לקוח סוג ב' בחברה שמתיימרת להיות סוג א'.
ובקצב הזה לא נראה לי שארצה להמשיך גם כלקוח סוג א', כי החברה היא בעצם סוג ג'.
מענה לשאלות שנשאלו, בלי התחמקויות. תיקון התקלות אח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
עם קבלת הפנייה יצרנו קשר עם מר טבנציק ונושא פנייתו טופל
באופן אישי ולשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה