|
|
|
|
|
|
החלפת מכשיר |
נושא התלונה: |
פינטו דוד |
שם/כינוי: |
יום שלישי 06 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היה ברשותי מכשיר SKבן 3חודשים ולא היתה לו קליטה באיזור מגוריי נאמר לי שאצטרך אנטנה מיוחדת אך היא לא מתאימה ל-SKאז החלפתי למכשיר סמסונג 740 ושילמתי על האנטנה לא קיבלתי בטריה חלופית כנהוג עם מכשיר זה לא קיבלתי אוזניה כנהוג למרו שאת אלה היה לי בSK אני מעוד מאוכזב מפלאפון גם לא קולטים גם אני צרריך לשלם שלא קולטים גם גונבים את הבטריה והאוזניה אני כבר לקוח 11 שנה ובעל שניי קווים זוהי פשוט חברה עלובה
|
לא לחייב על אנטנה .לספק אוזניה ולא לגנוב אותה מהער |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירה אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
תודה על הפנייה.
עם קבלת הפנייה יצרתי קשר עם מר פינטו ונושא פנייתו טופל
על ידי באופן אישי ולשביעות רצונו המלאנ.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|