פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובת חברת פלאפון ל רכישת מכשיר פלאפון חדש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חבr, פלאפון לא מגיבה לענייני לעניין אבקש שיצרו עימי קשר בעניין ולא יטיחו את הטעות שלהם בעניין של המטלה בשיחה טלפונית

דוח התלונה שלי הקודם:
רכשתי מכשיר חדש ונאמר לי שאני משלם תשלום חודשי של 30 שח בערך.ההתחייבות הינה לשלוש שנים.מה שגיליתי לאחר שבןע זה שמסגרת האשראי שלי ירדה בסכום כולל של 2500 שח! זאת אומרת שחוייבתי בסכום של כל התשלומים החודשיים במכה אחת.אני סטודנט וזה אומר שאני עכשיו צמצמתי את יכולות השימוש במסגרת שלי.אין לי אפשרות להשתמש בכרטיס האשראי שלי.חשבונות שוטפים אני גם לא יכול לשלם.מדוע לא מבצעים את החיוב בחודש!מדוע לא ציינו את זה ברכישת המכשיר? אחרת לא הייתי מבצע את הרכישה.

תגובת חברת פלאפון
אריק אחראי פניות לקוחות
הלקוח קיבל תשובה טלפונית ב13.11
טופל טלפונית
כספי סוג הנזק :
אבקש שיצרו עימי קשר בעניין ולא יטיחו את הטעות שלהם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
שי טופל על ידי גורמים בכירים בחברתנו בנושא תלונתו.
כמו כן שוחחתי עימו היום בנוגע לתלונה אחרת שהעביר דרך האתר ולא ציין
כי בנושאים האחרים שפנה קיבל תשובות.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה