פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בלקוח שגרם לביטול עסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי בתאריך 21/11/2005 רכשנו שני מכשירים חדשים במסגרת המבצע "עולים" 050-5852556. חמישה ימים לאחר מכן התעוררה בעיה טכנית באחד המכשירים סמסונג 640, כשהבטריה ריקה ומנסים להטעין אותה היא מראה שפעולה הסתיימה והבטריה מלאה כשבפועלה ברגע שמוציאים את המטען בטריה ריקה לגמרי. ניגשנו לנקודת שירות הקרובה (בחוצות המפרץ) ושםהחליפו לנו את הבטריה לחדשה. לאחר שלוש ימים נוספים הבעיה חזרה. חזרנו לסניף של פלאפון ושם ביקשו מאיתנו להכניס את המכשיר למעבדה ע"מ לברר מה הבעיה של המכשיר. אנחנו התנגדנו מכיוון שהמכשיר חדש ואם יש בעיה ההגיון אומר להחליפו ולא לשים אותו במעבדה. אבל בכל זאת הסכמנו ולאחר בדיקה של מעבדה אמרו לנו כי הייתה בעיה של מגעים ועכשיו הוא תקין. לאחר יומיים הבעיה חזרה ובנוסף התעוררה בעיה אחרת והיא שפתאום מכשיר נכבה ללא שום נגיעה בו או פעולה בו. חזרנו עצבניים לסניף בדרישה להחליף את המכשיר לאחד אחר, קיבלנו אישור מאחראית משמרת והמכשיר נכנס למעבדה ע"מ להעביר את הזיכרון למכשיר החדש. כשקיבלנו את המכשיר "החדש" השעה הייתה מאוחרת, יצאנו הביתה ורק בבית שמנו לב למספר פגמים שהצביעו שהמכשיר שקיבלנו בעצם היה מכשיר ישן. בושה שככה מנסים לרמות לקוחות אמינים וותיקים של החברה.
הסיפור נגמר יום למחרת כשהבאנו את המכשיר לסניף ואחראית משמרת אחרת בשם רולא התנצלה על הטעות ואמרה שתחליף לנו את המכשיר לחדש באמת, אבל האמון שלנו בחברה נעלם ולא הסכמנו. נאלצנו לבטל עסקה. יותר אנו לא מאמינים לחברת פלאפון. אני חושבת שאם הטיפול היה אחר מהתחלה ביטול העסקה לא היה קורה.
פשוט הלב שבור
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות ל'קו שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
עם קבלת הפנייה בדקתי את העובדות ויצרתי קשר עם יוליה,
הנושא נבדק וטופל באופן אישי ומלא ולשביעות רצונו.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה