פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפס קליטה באזור המגורים ואפס שרות נושא התלונה:
מרק טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מושב חמד, משק 26 כתובת:
תיאור הבעיה:
קרוב לשנה אני מתלונן בפני נציגי השרות ובפני האחראים בחברת פלאפון, אני לא מסוגל לבצע מהבית שיחת טלפון אחת נורמלית, אין קליטה, מתנתק, מגמגם, כל מה שלא אמור להיות בשיחת טלפון. נעניתי שהבעיה תיפתר באוגוסט, אח"כ שיכנעו אותי להמתין עד אוקטובר, הרבה זמן ומעט אוויר. פשוט קטסטרופה. מה עושים, הם לא מוכנים לזכות, לא מוכנים לתת פתרון שעלה, אמרתי עד שיסדרו את הבעיה אני מוכן לצאת לדבר מהרכב, תראו לאן הגעתי, לדבר מהחניה, ביקשתי דיבורית לרכב עד שיפתרו את הבעיה, אח"כ אני מוכן להחזיר אותה, אין שום בעיה. בקיצור כלום. בבקשה תעזרו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
הלקוח טופל על ידי נציגנו באופן מלא ולשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה