פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 937 שקלים יותר ממה שצריך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני היום חיילת משוחרת כשהייתי בזמנו חיילת היה מבצע פלאפון חינם וכשמשתחררים מחזירים את המכשיר ללא תשלום רק צריך להציג תעודת שחרור , הלכתי למוקד פלאפון והחזרתי את הפלאפון כשהגיעה החשבונית נבהלתי וראיתי סכום של חשבונית גדולה בסך של 1300 ש"ח 1000 ש"ח מתוך החשבונית לא היה מוצדק מיד הרמתי טלפון ל*166 וטיפלו לי בזה מידית ולא חייבו אותי , אבל ההכנסה שלי כחיילת משוחררת לא גדולה אם לא הייתי מוציאה דואר ורואה ובודקת את החשבונית כיום היו לי אולי 2 שקלים בעובר ושב גם אם הם יהיו מזכים אותי זה עדיין רק חודש לאחר מכן ואז מה הייתי עושה? לי ולחברת פלאפון יש היסטוריה גדולה של עוד כמה דברים קטנים אבל ממש מרגיזים כמו הורדת אנימציות ללא קבלת האנימציה עצמה אבל לחייב אותי הם חייבו וגם בנוסף לזה עשו במקומי ביטוח במקום שנקרא מגה אני אפילו לא ידעתי שיש מ וקד פלאפון בחברת מגה ולא ניגשתי לשם בחיים והדבר היחיד שהם אמרו לי זה שהם מבררים לי את זה . עד היום אני מחכה עברו יותר מ6 חודשים שאני ממתינה לבירור שלהם כמה עוד אני יכולה לחכות????
עוגמת נפש סוג הנזק :
תעמדו במילה שלכם נכון אתם בני אדם וקורות טעויות לה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
עם קבלת הפנייה יצרנו קשר עם הגר ונושא טופל
באופן אישי ולשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה