פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המלצה על מעבר לחבילת שירות זולה ובפועל המחיר כפול. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף עכו כתובת:
תיאור הבעיה:
בביקור בתחנת שירות של פלאפון בעכו הומלץ בפניי לשדרג את המסלול בו אני נמצא למסלול חדש אשר יוזיל לי את החשבון, בפועל החשבון הכפיל את עצמו וכן נכנסתי להתחיבות ל-36 חודש אשר עליה לא ידעו אותי בכלל.
כל פניה לפלאפון בבקשה להשיב את המצב לקדמותו נתקבלה בסרוב, לאחר יאוש החלטתי לנתק את המכשירים ולעזוב אותם אבל אז בא סיפור ההתחיבות ל-36 חודש.
ההמלצה של נציגת השרות לעבור למסלול "זול יותר" אשר בפועל התגלה כיקר יותר הובילה אותי למעגל אשר איני יכול לצאת ממנו בשל ההתחיבות שמחייבת בעמלת יציאה.
נכון הדבר שחתמתי על אישור ביצוע ההעסקה, אך את העסקה הזאת יזמה נציגת השירות אשר המליצה בחום על החבילות החדשות והמוזלות אשר הכפילו לי את החשבון, בנוסף לכך את אחד המכשירים היא הכניסה לחבילת שירות בטעות ועל כך הם מודים והחזירו אותו לחבילה הישנה, אבל זיכוי על התקופה שהוא היה במסגרת החבילה הנ"ל הם לא מוכנים להחזיר.
כספי סוג הנזק :
אני מעונין לחזור לחבילות השירות הקודמות ולקבל החזר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
מר אבקסיס טופל על ידי נציגנו באופן מלא.
נשמח לעמוד לשרותו באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה