פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום אינטרנט ומנוי נוסף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגעתי למרכז שירות לקוחות של פלאפון בראשל"צ במטרה לתקן טלפון מסוג תלית לאחר בדיקה קצרה נאמר לי שהמכשיר התקלקל טוטאל לוסט ולא ניתן לתקנו והמליצו לי בין השאר להחליף מכשיר לחדש עם מסלול אחר.לאחר קבלת אינפורמציה רכשתי מכשיר נוסף במבצע סטודנטים.ושאלתי אם יש אפשרות לזכות חלק מתשלומי המכשיר הישן המקולקל מחשבוני שכן אני משלם לריק על מכשיר שבפועל איני משתמש בו או לפחות על חלק מהתשלומים אחרי הכל קניתי מכשיר חדש עם התחיבות נוספת לשלש שנים.התשובה שקבלתי היתה סירוב שכן אי אפשר לבטל תשלומים על מכשיר בתשלום.המשכתי הלאה ושאלתי אם יש אפשרות לזכות אותי בכסף או בהחזר המוצר עצמו של צלצולים ותמונות שהורדתי למכשיר הקודם ועליהם שלמתי כסף ברכישת הפריטים ובזמן אויר של הורדתם התשובה שקבלתי הייתה שעל ההורדה של הצלצולים אני אמור לשלם זמן אויר נוסף שאלתי מדוע עלי לשלם שוב פעם ונאמר לי במילים "פשוטות" זה בעיה שלך שהתקלקל לך המכשיר אז עכשיו אתה צריך לשלם שוב פעם.לאחר שבקשתי שתבדוק עם מרכז השירות שוב פעם לגבי זמן האויר הובטח לי שיחזרו אלי אך טרם וכבר עברו 5 ימים.ואני שואל אתכם פלאפון לעזעזל הלקוחות שלכם לא שווים משהו חוץ מלראות בנו אייקונים של שקלים מדוע לא ניתן לזכות אותי בזמן האויר למה עלי לשלם שוב פעם ולקבל תשובות חסרות ומעצבנות מנציגת השירות המונוטונית והקרה שלכם ?מדוע לא ניתן ללכת קצת עבור הלקוח שלכם מזה 6 שנים שנושא כרגע שלושה מכשירים וקווים ןלהוריד לו מס' תשלומים על המכשיר המקולקל שלא ניתן להשתמש בו יותר ותמורתו כבר נלקח אחד חדש יותר בעלות גבוהה יותר ולשלוש שנים נוספות או אפילו לזכות זמן אויר תמורת התשלום של המכשיר המקולקל הרי מגיע לי גם בחבילה כך.לכם זה לא היה עולה יותר מידי ולי זה היה שווה להרגשה טובה של לקוח אבל כנראה שלכם הרגשת הלקוח אינה חשובה אלא כמה אפשר להוציא מהלקוח בסוף החודש.נכנסתי לחבילה חדשה ואני מוכרח לציין שלמרות שהיא משתלמת אני ממש מצטער שעשיתי אותה עם שירות חמדני שכזה.
כספי סוג הנזק :
לזכות את זמן האויר ולהמיר התשלום על המכשיר הישן בז פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה