שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 28 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/12/05 הגעתי לתחנת השרות בנתניה לתיקום מכשירי ומכשיר של בן זוגי
המכשירים תוקנו וכעבור יומיים נמצאו תקולים בשנית, באריך 27/12/05 פניתי טלפונית למרכז השרות והתלוננתי על תקלה נוספת בשנית ועל כן נשלח לי שליח שיאסוף את המכשיר לתיקון והוחזר באותו היום בתאריך 28/12/05 אני ובן זוגי הגענו לסניף נתניה על מנת לתקן את המכשיר שלו שהתקלקל בשנית,ביקשנו שישלחו את המכשיר אלינו הביתה לאחר התיקון. לאחר דין ודברים לא אושר ע"י נציג השרות,אחראי השרות, אחראי הסניף לשלוח את המכשיר אליי. לצערי הרב נתקלתי בשרות מחפיר מצד החברה, חוסר סבלנות, חוסר הקשבה, חוסר תשומת לב לבעיית הלקוח, אני לא חושבת שהיחס שקיבלתי הינו יחס הוגן, אם המכשיר לא תוקן בפעם הראשונה אין שום סיבה שלא תהיה את מלוא ההתחשבות בלקוח מאחר שהחברה אחראית על הטעות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם בגין השרות הלקוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|