פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון יסח אנוש ממדרגה ראשונה ! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
10 שנים אני משלם לפאלפון, רק פעמיים באתי לתקן תקלה.
פעם היה יכולת שירות לקוחות 24 שעות ביממה
פעם היה יחס הגון ומחירים זולים
פעם היה אפשרי שאחראי ישירות פונה לעזרתי
פעם לא שילמתי פתיחת שירות תיקונים
פעם היה הפרדה מוחלטת בין שירות תיקונים לביטוח
פעם זה היה עמוד תוון הנייד שלהם.
פעם היה לדבר גם לאחר השעה 11
פעם היה להם נציגות ואנושיות של ממש

אני גמרתי איתם לאחר שרק בקשתי דבר פשוט,
רציתי שישלחו שליח לקחת ממני נייד שכמובן אני ישלם עבר השליח וישלחו את הנייד שלירות תיקונים, כמה שיעלה אני ישלם מזומן, אך עקב שלא רציתי להתחייב ל 12 חודשיים של תשלום של 32 ש"ח פלוס או מינוס לא הסכימו כלל.

אך אתם בטח אומרים מה הקצפת בכל הסיפור, אז כך.

אני נכה ולא יכול ללכת הרבה,

לזה אני קורא אימפריליזם אמיתי, אני הכנסתי לפלאפון כמעט 100 לקוחות בתחילת דרכם, וזה מה אני מקבל?, לא יותר.

עוד 11 חודש ונגמרו הקומדיות ואת כל מי שהכנסתי אני יוציא חזרה,
נאמנות זה אבן יסוד של חברה מול הלקוח, לא הכל זה כסף, עוברים למירס
שירות פי מליון וכמובן גם אורנג'.

החברה שתעשה את המליונים זה רק במידה ותעבוד בפורמט הבא:
עלות חודשיית קבוע לכל אזרח במדינה בסף 150 ש"ח כולל ביטוח תיקונים וכו'...
כולם מדברים ולא משלמים, רק תשלום חודשי, כגון סקייפ באינטרנט.

ממעריץ של פלאפון של שנים, תתביישו, להתראות.

נ.ב
לא לשכוח חברים גולשים נכבדים, תמיד המענה של הנציג שלהם נקי מלכלוך ומכסה את התחת של החברה לחלוטית, זה סיבה כבר לדאגה.
עלבון סוג הנזק :
מומלץ שאני יעבוד אצלכם, בהתייעלות אני אלוף ויחסי צ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה