תקלות חוזרות בטלפונים מסוג מוטורולה T 720 |
נושא התלונה: |
ציקואשוילי ליזה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 13 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז הקונגרסים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 3 טלפונים מסוג מוטורולה, אני משלמת את התשלומים כל חודש כמו שעון שווצרי, אך לצערי, הטלפונים שסופקו לי "סובלים" מבעיות חוזרות ונשנות של טעינה, הן במטען ביתי והן ומטען הרכב. מסקר שערכתי בארגון בו אני עובדת עולה כי רוב הלקוחות שברשותם מכשיר מסוג זה נתקלים בבעיה דומה.
2 טלפונים נמצאים אצל בנותיי, ואני זקוקה להם לצורך שמירה על קשר רציף איתן במשך היום ולכן נבצר ממני להגיע למרכז השירות כל שני וחמישי על מנת לסדר את הבעיה בטלפונים שלהן.לכן, נאלצתי לאלתר ולכן אני דואגת לתקן את הטלפון שלי ואיתו אני טוענת את 2 הטלפונים שלהן.
בפניה לשירות לקוחות של פלאפון בדרישה להחלפת המכשירים, חשוב לציין שלא ביקשתי מכשירים משוכללים יותר, לא אכפת לי לקבל מכשירים ישנים יותר רק שיהיו אמינים ולא תהיה להם אותה בעיה שחוזרת על עצמה. נאמר לי מפורשות ע"י מנהל שירות לקוחות של פלאפון (לא פחות ולא יותר) כי "אין שום בעיה עם הטלפונים". מאחר ובפלאפון בטוחים כל כך שהטלפונים כן מספקים את הסחורה וכי אין בעיות איתם, ביקשתי שיספקו לי שירות שליחים בחינם כל פעם ש"תצוץ" בעית טעינה במכשירים שלי ציינתי בפני מנהל שירות לקוחות שלהם כי השירות ישמש אך ורק לבעיות טעינה, מיותר לציין שמנהל שירות הלקוחות סרב. כמו כן הוא סרב לשלוח מכתב בו הוא מפרט את הסרוב שלו, מעניין מדוע מסרבים להצעות שלי אם הם כל כך בטוחים שהטלפונים אכן בסדר והם לא פגומים מיסודם?
ברצוני לציין שאני שוקלת לתבוע את פלאפון בתביעה ייצוגית לאחר התיעצות עם עו"ד במיוחד לאור העדים הרבים שמוכנים להגיע ולהעיד על בעיות הטעינה שנתקלו במכשיר זה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מכשירים או שירות שליחים חינם לתיקון בעיות הט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|