פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישתכם שאשדרג מכשיר, באמצע תקופת התחייבות -בשל העדר חלקים. נושא התלונה:
אברמוביץ' משה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תחנת שירות ומכירה של פלא פון בחדרה -מצפון לככר המשטרה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי, ברשותי חמישה מספרים.
אני עצמי משתמש בקו אחד,הקו שמשמש אותי, מותקן במכשיר קבוע בטנדר וע"ג מכשיר נייד. לפני שנה וחצי שדגרתי את מכשיר הטלפון שברשותי. והתחייבתי ל-36 חודשים.
לאחרונה רכשתי משאית. אני עובד לסרוגין על הטנדר והמשאית על מנת שאוכל להמשיך ולשרת את לקוחותיי, בזמן עבודתי על המשאית, אני מחוייב עפ"י חוק בהתקנת דיבורית.

ביום חמישי ה-12 בינואר, ביטלתי עבודה, והגעתי במיוחד לתחנת השירות בחדרה על מנת להתקין ברכב דיבורית

נציגכם הודיעו לי, כי, אין יותר חלקים למכשיר שברשותי (להזכירכם המכשיר הזה שודרג רק לפני שנה וחצי.). הוצע לי לשדרג את המכשיר שוב ולקבל דיבורית למכשיר החדש.

לא יעלה על הדעת, כי אדרש,בהוצאה כספית נוספת רק כיוון שלכם אין חלקים.במשך תקופת התחייבותי !

משונה, שדווקא חברת פלא פון, שחרטה על דגלה את הסלוגן - להפוך שעה אבודה לשעת gבודה. מונעת ממני מלממש את החזון..

אני צריך- מכשיר אחד נייד, ואפשרות לשוחח משני רכבים לסרוגין.
הפתרון האידיאלי הוא : דיבורית ברכב אחד, וקבוע בשני.
בין אם תחליטו לצייד את רכבי בטלפון קבוע נוסף, ובין אם תחליטו להחליף את מכשיר הטלפון הנוכחי שברשותי, לאחר , שלו, יש לכם דיבורית.

כל פתרון- לא צריך לעלות לי יותר ממחיר התקנת דיברוית במשאית.
ואף אגורה נוספת.

אודה לטיפולכם

משה אברמוביץ




כספי סוג הנזק :
התקנת דיבורית / מכשיר קבוע נוסף ברכב שני- בעלות מק פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר אברמוביץ' ונמסרה לו תשובה בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה