פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוב כספי של פלאפון, יותר מ-1000 ש"ח נושא התלונה:
דוידוב עדי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 12/1/06 קבלתי מכתב התראה לפני טיפול משפטי.
עלי לציין כי היני לקוח ותיק ביותר בחברת פלאפון, לקוח עסקי, אשר מאז מתמיד כיבד את תשלומי החברה דרך הוראת קבע בבנק.
לצערי, בחודשים האחרונים קבלתי שירות משפיל, מזלזל וחסר אחריות מצד מגוון רחב של אנשי שירות בפלאפון.
להלן פירוט שרשרת האירועים אשר חייבה אותי לפעול :

1)בחודש יולי 2005 רכשתי מכשיר SK music נוסף. מכשיר זה קיבל את המספר 050-8589697 אשר היה שייך למכשיר ישן.

2)במקביל לרכישה / שדרוג, מנהלת תחנת השירות בקניון מלחה, צירפה אותי למבצע עובדי מדינה.

3)הוסבר לי שדרך המבצע החדש יוזלו תעריפי השיחות שלי וכן חשבוני יפחת.

4)במסגרת המבצע, הייתי אמור לשלם מחיר אחיד לכל הרשתות בסך של 47.5 אג' לדקת שיחה. דמי שימוש במבצע = חינם.

5)כמו כן הובטח לי שבשנה הראשונה למבצע, אקבל החזר חודשי של 55 ₪ בזמן אויר , אשר יקוזזו עם מכשיר ה-SK החדש שרכשתי.

6)עלי לציין שבשלב זה אני מחזיק 3 מכשירי פלאפון:
- SK m.s.
- SK m.s
- מכשיר ספיריט לאוטו.

7) הבעיות החלו עם קבלת החשבון החודשי הראשון לאחר ההצטרפות למבצע.

8) סכום החשבון לתקופת חשבון 2/8/05-1/9/05 מס' חשבונית 2062652580 היה 1328 ₪ .

9) לנוכח הסכום המופקע של החשבונית דיווחתי על כך למרכז שירות הלקוחות העסקי, והובהר לי כי החשבונית תומחרה ללא התחשבות במבצע עובדי המדינה, וכן שהייתה טעות שתתוקן. טעות בסך 337.54 ₪.

10) הוסבר לי שנפתחה משימה וכן החשבונית תתומחר בשנית ואת ההפרש אקבל בחשבונית הבאה.

11) לצערי בחשבונית הבאה לתקופת חשבון 2/9/05-14/9/05 מס' חשבונית 2063038425 לא היה החזר הטעות שהתבצע, ויותר מכך, הטעות לא תוקנה, שכן שוב שילמתי השלמת שיחות בסך 98.65 ₪ .

12) שרשרת הטעויות מצדכם, והשירות הלא מקצועי המשיך גם עם החשבונית הבאה: חשבונית לתקופה 15/9/05-14/10/05 מס' חשבונית 2063963162 . נגבה ממני סכום של 30.93 ₪ מיותר.

13) עלי לציין שלאורך כל תקופת הטעויות מצדכם, בזבזתי שעות של שיחות ופניות למרכזי שירות, קבלתי "עזרה" מנציגים ומנהלים, ששמות כולם קיימים אצלי, אשר הסבירו את האירועים כטעות אנוש שברצונם לתקן.

14) דברתי עם מנהל שימור לקוחות עסקיים, ענבל, אשר הבטיחה לי כי עד החשבונית הבאה אקבל החזר ופיצוי על האבל שנגרם .

15) לאחר ולא קבלתי שום החזר כספי, פניתי שוב למרכז שירות, הפעם בתל אביב. אצל נציג שירות אדיב בשם אבישי.

16) אבישי שישב איתי 3 שעות על הטעויות האחרונות, גילה, שבמקביל לא קבלתי החזרי כסף בגין זמן אויר גבוה למכשירי הפלאפון שברשותי.

17) כל זאת ועוד טעויות רבות שנמצאו הובטחו לתיקון, אך לשווא.

18) כאשר הבנתי שמתחילים להעביר אותי ממנהל למנהל, ולכל אחד אני צריך לפרט שוב ושוב את הנעשה, הבנתי שאני קורבן לחברה שהשירות בה הוא מהגרוע שניתן לתאר.





כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
נציגת חברתנו ניסתה לאתר אותך מספר פעמים ללא הצלחה. הנך מוזמן לפנות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה