פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה שחוזרת על עצמה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
רכשתי פלאפון סמסונג 640 לפני כשנה בערך מאז אני מבקר במרכז שירות של פלאפון כול 3 חודשים בערך בגלל בעיות קליטה ואי זמינות .בכול פעם שאני מגיע למרכז שירות הם אומרים לי שזאת בעייה של גירסה ועדכונה יפתור הכול .כמו כן הם אומרים לי שהם מחליפים את "המוח" של הפלאפון ועכשיו הכול יהיה בסדר. נמאס לי מהביקורים החוזרים ונישנים במרכז שירות של פלאפון וכל זה על מנת לקבל דבר מינימאלי שהוא שאני יוכל לשוחח באופן רצוף ובלי ניתוקים .מה עוד שבטלפון במקום לעזור לי אומר לי הנציג שירות כי עדיף לי לשדרג את הפלאפוןוכך לא יהיו לי בעיות , לא רק שזה לא תשובה ראוייה אלא ניסיון לעשות קופה עלי הרי אני יצטרך לשלם על שני הפלאפונים .בתאריך 22/1/2006 ביקרתי שוב במרכז שירות שמה ביקשתי לנתק את הפלאפון ולבטל את הוראת הקבע נציג השירות שמה לקח את הפלאפון שלי ותוך שנייה במעבדה הם עשו דיאגנוזה מדהימה והיא שהיה נתיך שנישרף בפלאפון וזה כול הבעייה .כעבור 20 דקות קיבלתי את הפלאפון והוא אכן עבד אבל רק ל 24 שעות כאשר עכשיו הפלאפון מתחמם בצורה מוגזמת עד כדי כך ששרף לי ביד אחרי שיחה .. אין לי שום רצון לחזור למרכז שירות ששוב יתקנו לי את הבעייה ותצוץ בעיה אחרת .
אני מנוי שלוש שנים ויותר בחברה ומקבל יחס שאני לא אמור לקבל .
יש לציין כי אני משלם על המכשיר 35 שקל + 41 שקל בערך על ביטוח ובכול זאת אינני מקבל שירות כמו שנדרש מחברה גדולה כמו פלאפון.
אני חייב לציין שחברת פלאפון נותנת שירות טוב בשאר התחומים ולכן אני מעוניין להישאר בין לקוחותיה אך לא עם שירות כזה .
תודה
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
מעוניין בביטול העסקה עם פלאפון או שינתן לי שירות ה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר כהן טופל על ידי נציג חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה