פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירים לקויים < נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בקיצור נמרץ - רכשתי מכשיר מדגם סמסונג 850 אשר קיימות בו בעיות גרסה רבות. פלאפון טענה במשך מספר חודשים כי עדכון הגרסה אמור להגיע בכל רגע, וכתוצאה מהיצע המכשירים המועט המתנתי. לאחר מספר חודשים הסכימו להחליף לי דגם ל- SK ולקבל מכשיר חדש. לאחר שהגעתי לתחנת שירות ללא הערכה המקורית שקבלתי סירבו להחליף לי את המכשיר. הודעתי לנציג כי יקח לי זמן להגיע שוב, וכשהגעתי שוב לאחר מס' חודשים סרבו לתת לי לבצע את ההחלפה, תוך התנהגות מבישה ומזלזלת של אחראית המשמרת. לבסוף לאחר פניה למחלקת פניות אושר המכשיר ---אבל--- כשהגעתי התעקשו לתת לי מכשיר ישן, שרוט, ללא כיסוי בפתח האוזניה.
יתרה מכך, התעקשו שאחזיר את כל הערכה (כולל הכיסוי שנצמד לחגורה), אך לי ספקו רק מטען שעוד נאלצתי לסוע לקחת ממרכז שירות אחר, ללא אוזניות הנדרשות במכשיר ה- SK לשמיעת רדיו.
לאחר שגיליתי זאת שוחחתי עם נציגה שאמרה לי "פלאפון עשתה מעל ומעבר בהחלפת המכשיר", והרי שרק בישראל 2005, לקנות מכשיר ב- 58 ש"ח לחודש, להתחייב לשלוש שנים, ולצפות שהוא גם יעבוד..זה באמת דבר לא ברור מאליו..פלאפון שיעבוד??
עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
גברת פאייראיזן טופלה על ידי נציגנו לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות של חברתנו, 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה