פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
lod סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הצתרפתי לפלאפון ב4.01.06.רכשתי מכשיר סמסונג 640,בעיה היא שסוללה מתרוקנת תוך 24 שעות בתנאי המתנה.הגעתי לסניף החברת פלאפון בלוד,החליפו לי הסוללה פעמיים אך לא פתרו את הבעיה,דיברתי עם הטכנאי,חיבר למכשירים שלהם ואמר שהכל תקין,כך זה צריך להיות,וזה בניגוד להוראות יצרן על 120-160 שעות בהמתנה.לאחר מכן ניגשה אלי מנהלת בשם ליטל ואמרה שאין יותר מה לעשות,ביקשתי להיחליף מכשיר לא הסכימה,להשאיר במעבדה לבדיקה גם לא,כמו כן לא מוכנים לבטל עסקה,אני מאוכזב קשות מהשירות,דורש פיתרון לבעיה או ביטול עסקה.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר טמקין ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה