פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול זיכוי כספי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
-1 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני חייל, לקוח של חברת פלאפון כבר יותר משנתיים.
בהתחלה הצטרפתי למסלול הישן של החיילים, לאחר מכן שדרגתי לפלאפון טליט 95 ובמסגרת המבצע קיבלתי מחיר שיחה 59 אגורות לדקה לכל היעדים. קיבלתי גם החזר מלא על המכשיר כחלק מהתוכנית - 70 דקות ראשונות חינם + זיכוי על השדרוג, שזה יוצא בערך 55 שקל לחודש זיכוי אחרי מע"מ - מחיר המכשיר.
חצי שנה עברה מאז השדרוג, ובקיץ 2005 יצאו מבצעים חדשים לחיילים בחברות הסלולריות: אורנג' הציעו מסלול של 39 אגורות+מכשיר חינם לחיילים, ופלאפון הציעו לתקופה מוגבלת את הטליט 95, בחינם, ובנוסף את התוכנית החדשה של החבילות (לדוגמא: 150 דקות ב60 ש"ח - יוצא 39 אג' לדקה.).
רציתי לעבור לאורנג' ולמכור את הטליט 95 שברשותי, כי אני משלם עליו המון כסף בכל חודש, ובאורנג' יתנו לי מכשיר חינם ושיחות וגם הודעות טקסט ומולטימדיה בזול, אך בחברת פלאפון רצו שאשאר ולכן הציעו לי לעבור לתוכנית החדשה של החיילים (של חבילות הדקות) כאשר הזיכוי ישאר לי.
הנציגה הבטיחה שהיא משאירה לי את הזיכוי. שאלתי אותה אם היא בטוחה שהזיכוי ישאר, והיא אמרה שאין מה לדאוג, היא משאירה לי את הזיכוי:
"אני מנהלת פה ואני יודעת על מה אני מדברת. אל תדאג הזיכוי ישאר". אני זוכר אפילו את המשפט.
ובאמת, כבר חצי שנה אני מקבל זיכוי ואני במסלול החדש - כפי שהיא הבטיחה.
פתאום עכשיו, קיבלתי הודעה בחשבונית, שהחל מחודש ינואר הזיכוי מתבטל כי הוא לא במסגרת החבילה שלי.
שוחחתי עם הנציגים של שירות הלקוחות, והם אמרו שאין אפשרות להשאיר את הזיכוי, וזאת מפני שהוא לא חלק מהחבילה שלי.
שלחתי אפילו פקס לחברת פלאפון וענו לי שאם ארצה אוכל לחזור למסלול הקודם של ה-59 אג' עם הזיכוי, או להשאר במסלול הקיים ללא הזיכוי.
עכשיו למכור את הפלאפון כיד שנייה כבר לא משתלם, ונפלתי בין הכיסאות.
לפני כחצי שנה רציתי לעזוב את רשת פלאפון, למכור את המכשיר במחיר סביר ולעבור לאורנג', ועכשיו יוצא שאני משלם על המכשיר 55 ש"ח בחודש, סתם. למרות שהבטיחו לי שהזיכוי יישאר עם המסלול החדש!
אני יכול לחזור למסלול הקודם כפי שהציעו לי אבל אז אני אפסיד את המחיר הזול לדקת שיחה שהיה לי עד עכשיו, או שהייתי יכול לקבל באורנג'.

אם הייתי יודע שכך יהיה המצב הייתי עובר כבר מזמן לאורנג'. עכשיו לא משתלם לי כבר למכור את המכשיר שברשותי.
אם אמכור את המכשיר עכשיו אקבל עבורו סכום נמוך בהרבה ממה שהייתי מקבל לפני חצי שנה, ואמשיך לשלם את התשלום החודשי על המכשיר לפלאפון.
המספר עליו מדובר: 0507343202
כספי סוג הנזק :
החזרת הזיכוי החודשי שהיה או פיצוי הוגן אחר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר חננאל טופל על ידי נציג חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה