פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפל חיוב 10 ₪ בחשבון החודשי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
מחלקת טיפול בפניית לקוחות
פלאפון, תקשורת בע"מ


הנדון: כפל חיוב 10 ₪ בחשבון החודשי


ביום ו' 11/11/05, נכנסנו אשתי ואני למרכז מכירות שלכם, בקניון מלחה ירושלים, במטרה לרכוש מכשיר חדש למספר 8950085 – 050, במסלול IZI.

נציגת המכירות שלכם הציעה לנו לעבור ממסלול IZI למסלול סטודנטים, בעלות של 45 אג' לזמן אויר + 10 ₪ לחודש (ל – 36 חודשים).

ההצעה נשמעה לנו טובה לכן שאלנו את המוכרנית מספר פעמים, האם מעבר לתשלום זה יש תשלומים נוספים והיא ענתה לנו בצורה מפורשת והחלטית כי אין תשלומים או מחויבות נוספת מעבר לנאמר.

בקבלת החשבון החודשי התברר לנו כי גביתם 10 ₪, דרך כרטיס האשראי, וכן אותו סכום גם בחשבון החודשי.

ביום ב' 26/12/05, יצרתי קשר עם נציגת שירות שלכם, בשם אושרית, בררתי עמה מדוע גבו מאתנו פעמיים את אותו סכום. תשובתה הייתה כי תשלום זה נגבה מכיוון שלא שוחחנו בחודש זה בסכום של מינימום 50 ₪. הבהרתי לה כי תנאי זה לא נאמר לנו בזמן הרכישה ולא נרשם ע"ג ההסכם עליו חתמתי.

בשיחה נוספת שהתקיימה ביום 28/12/05 עם נציגת שירות נוספת, בשם תמנע, נאמר לנו שוב, שתשלום זה נגבה בגלל שלא הגענו לשיחות בסכום של 50 ₪.

צר לי שנציגת מכירות של חברה גדולה ומכובדת, לא דוברת אמת.
הריני לציין כי גם בחוזה עליו חתמתי לא מופיע תנאי זה.

לכן, אבקש לבטל את הקנס, שכן אם היינו יודעים עליו מראש לא היינו משנים את המסלול מ IZI למסלול סטודנט.




בברכה,

בני וגבי אהרוני
ת. ז. 022577332


ועגמת נפש סוג הנזק :
להגיב בכתב על התלונה שנשלחה לפני כחודש ולבטל את בג פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
בני וגבי אהרוני טופלו על ידי מספר נציגים.
הם קיבלו תשובות ומענה לכל הנקודות שהעלו באופן מלא.
נשמח לעמוד לשרותם באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה