כפל חיוב 10 ₪ בחשבון החודשי |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לכבוד:
מחלקת טיפול בפניית לקוחות
פלאפון, תקשורת בע"מ
הנדון: כפל חיוב 10 ₪ בחשבון החודשי
ביום ו' 11/11/05, נכנסנו אשתי ואני למרכז מכירות שלכם, בקניון מלחה ירושלים, במטרה לרכוש מכשיר חדש למספר 8950085 – 050, במסלול IZI.
נציגת המכירות שלכם הציעה לנו לעבור ממסלול IZI למסלול סטודנטים, בעלות של 45 אג' לזמן אויר + 10 ₪ לחודש (ל – 36 חודשים).
ההצעה נשמעה לנו טובה לכן שאלנו את המוכרנית מספר פעמים, האם מעבר לתשלום זה יש תשלומים נוספים והיא ענתה לנו בצורה מפורשת והחלטית כי אין תשלומים או מחויבות נוספת מעבר לנאמר.
בקבלת החשבון החודשי התברר לנו כי גביתם 10 ₪, דרך כרטיס האשראי, וכן אותו סכום גם בחשבון החודשי.
ביום ב' 26/12/05, יצרתי קשר עם נציגת שירות שלכם, בשם אושרית, בררתי עמה מדוע גבו מאתנו פעמיים את אותו סכום. תשובתה הייתה כי תשלום זה נגבה מכיוון שלא שוחחנו בחודש זה בסכום של מינימום 50 ₪. הבהרתי לה כי תנאי זה לא נאמר לנו בזמן הרכישה ולא נרשם ע"ג ההסכם עליו חתמתי.
בשיחה נוספת שהתקיימה ביום 28/12/05 עם נציגת שירות נוספת, בשם תמנע, נאמר לנו שוב, שתשלום זה נגבה בגלל שלא הגענו לשיחות בסכום של 50 ₪.
צר לי שנציגת מכירות של חברה גדולה ומכובדת, לא דוברת אמת.
הריני לציין כי גם בחוזה עליו חתמתי לא מופיע תנאי זה.
לכן, אבקש לבטל את הקנס, שכן אם היינו יודעים עליו מראש לא היינו משנים את המסלול מ IZI למסלול סטודנט.
בברכה,
בני וגבי אהרוני
ת. ז. 022577332
|
ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
להגיב בכתב על התלונה שנשלחה לפני כחודש ולבטל את בג |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|