פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי של נציגי שירות בלקוח שגרם לביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.1.06 ניגנב לאימי הפלאפון. אימי אשה מבוגרת (72) בכתה כמו תינוקת על הגנבה וכפיצוי עוד באותו הערב בשעה 19:30 לקחתי אותה למוקד שירות שברח' בן גוריון ב"ב לבצע עיסקה חדשה מסתבר ששעת הפעילות שונתה והמקם נסגר כבר ב 19:00 התקשרתי למוקד*166 סיפרתי לה את המיקרה והסברתי שברצוננו לרכוש מכשיר איזי (טוקמן) המוקדנית הפנתה אותי לרח' רבי עקיבא80 . נגשתי לחנות מסתבר שזוהי חנות ללא מכשירי איזי ולא רק זה אלא חנות של מכשירים כשרים הווה אומר תעריפים זולים אך 10 ש"ח לדקה בשבת. מאחר ואיימי איננה אישה דתייה וכל רצונה הוא במכשיר איזי התקשרתי שוב למוקד דברתי עם מוקדן בשם יוסי ,מצוות ליאת, סגרתי איתו עיסקה שלמתי דרך כרטיס האשראי. למרות עוגמת הנפש שנגרמה לנו מהטירטור לב"ב וחווייבתי לשלם בעבור השליחות אך בתמורה זיכה אותי יוסי בשעת זמן אוויר. הובטח לי כי למחרת עד 9:30 ( לאימיהיה תור לרופא ב11)בבוקר ייצרו עם אימי קשר לתאם את השליחות. ב9:30 אני מקבלת טלפון מאימי השואלת מה לעשות מאחר ולא יצרו איתה קשר כמובן שלחתי אותה לרופא וייצרתי קשר עם המוקד. ענה לי מוקדן ,שלא זכור לי את שמו, וטען שאין ביכולתו לעזור לי אך בדקות הקרובות יוסי יחזור אלי. לאחר קרוב לשעה התקשרתי שוב ומוקדן אחר ענה לי וגם הוא הבטיח שהעינין יטופל ואכן יוסי אחרי 10 דקות חוזר אלי בהבטחה שהעיניין סודר ואני ביקשתי שחברת השליחויות יתקשרו אלי לפלאפון על מנת לתאם שעה מאחר ואימי לא בבית. לאחר שעתיים אני מתקשרת שוב למוקד עונה מוקדנית בשם אורטל ,מצוות מירב, בקשתי לדבר עם יוסי ולטענתה אין בפשרותה לעשות זאת ושהיא יכולה לעזור. ספרתי לה את הסיפור נתבקשתי להמתין כ10 דק' על הקו בזמן שהיא מבררת עם חברת השליחויות ולטענתם הם ניסו ליצור איתי קשר אך לא הייתי זמינה., יכול מאוד להיות אז...? (כל זה קורה בזמן שאני בעבודה). אורטל מציעה שאני אצור קשר עם חברת השליחויות ואתאם איתם ישירות השעה 15:00 סבלנותי פוקעת (כל אשר רציתי הוא לרכוש מכשיר) חברת השליחויות עובדת עד 17 הסברתי לאורטל שזה לא תםקידי וברצוני לדבר עם אחראי, תשובתה הייתה אין אחראי זמין וכל מה שהיא אומרת לי, אשמע גם ההאחראי. לסיום אמרתי לה שבמידה ווהפלאפון לא יגיע היום העיסקה מבוטלתץ אחרי 10 דק' מתקשרת שוב אורטל עם נציג מחברת השליחויות על הקו והוא טוען ,לאחר בירורים, שאין באפשרותו לשלוח שליח היום והעסקה תתבצע מחר. אני הסברתי שמחר העיסקה כבר לא רלוונטית ואין ברצוני להשאיר את אימי בבית לבד ללא אפשרות של שיחות יוצאות במיקרה של מצב חירום. אורטל הציעה שיוסי ייצור איתי קשר ואני ציינתי שבמידה ואין באפשרותו לשלוח את הפלאפון היום אין צורך שיתקשר, הבחור בכל זאת מתקשר ובנוסף שלא עמד במחויבותו טרח לציין שיש בעיה עם ההוראת קבע,מאחר שהפלאפון רשום בבעלותה של אחותי והיו בעיות עם הוראת הקבע. העינין בכלל לא רלוונטי למכשיר זה(לאחותי מכשיר נוסף) מאחר וזהו מכשיר טוקמן ואני (כלקוחה של שנים בחברת פלאפון שלא היו לי בעיות עם נושא התשלום ובנוסף הסדרתי את נושא התשלום של אחותי)משלמת מכרטיס האשראי שליראיתי בכך עלבון שעד לרגע סגירת העיסקה האשראי שלי היה כשר לחלוטין.אימי הפנסיונרית כמובן נישארה עם צפיות ,אך ללא פלאפון.
כמובן זו לא פעם ראשונה שבה אני נתקלת בבעיות של חוסר איפורמציה ואמינות עם מוקדני החברה .
שחרור מעסקאות קודמות ברצוני לעזוב את חברת פלא-פון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה שוחחתי עם גברת יעקב ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לרשותה באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה