פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוראה לניתוק מכשירים לכל תקשורת אינטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
במהלך החודשים יולי-אוגוסט התבקשו נציגי השרות של פלאפון הן בנקודת הקניה-מגה רגבה,והן בשיחות למוקד הטלפוני לנתק את 4 המכשירים שבידי מרשת האינטרנט בכדי שלא יהיה אפשרות לטעויות וחיובים שלא לצורך,למרות 4 בקשות לניתוק,החודש קבלתי חיוב בגין גלישה והורדת שני משחקים.
לאחר שיחות רבות והרבה עוגמת נפש נאמר לי שמחמת הספק יקזזו בחשבונית הבאה את העלות.
אני לקוח שאינו מחמת הספק,לא היתה סיבה לחיוב מההתחלה במידה והם היו מנתקים לפי ההוראה שקיבלו,בנוסף למרות שרשום אצלם שהיתה הורדה בפועל הפעולה אצלינו לא נעשתה.
אני נמצא בבריאות מאד לקויה ויש לי בעיות בלב שבגינם אסור לי להתרגז,אתמול במהלך הבירור מולם ולאחר מכן חשתי מספר שעות ברע.
כל זה היה נמנע אם רק היו עושים מה שכל שרות סביר היה עושה.
בתודה מראש
עופר לב
בריאות וכסף סוג הנזק :
נא להקליט שיחות של לקוחות ואת ההוראות שלהם בכדי לב פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר לב ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני 166* או 050-7077766 תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה