פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח יגאל אלון 65 כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/2/2006 קבעתי תור להתקן מכשיר קבוע ברכב כאשר המכשיר היה בבעלותי וכן האנטנה נשארה על שמשת הרכב.
לפני 3 שנים ,עקב העברת המכונית לעובד אחר, הכשיר הוצא מהרכב ועכשיו, כשחזר אלי הלכתי לסניף של מרכז מכירות והתקנות של פלאפון ברח' יגאל אלון בתל-אביב להתקנה חוזרת.
להפתעתי החליפו לי את האנטנה שהיתה קיימת (הורכבה ע"י פלאפון ושמשה מכשיר של פלאפון) וחוייבתי בסכום של 84 ש"ח לפני מע"מ.
כששאלתי למה ומדוע קיבלתי תשובה "שהתדר לא מתאים"
עלי לציין שההתקנה לקחה שעה ו 45 דקות כשבטלפון וגם כשהגעתי לשם נאמר לי שזה לוקח שעה...
נא עיזרו לי להבין למה חוייבתי על דבר שלי לא נראה הגיוני
בתודה מראש
רודיקה יוקלה
נ.ב. האנטנה המקורית נמצאת ברשותי וגם החשבונית וכרטיס העבודה
זמן סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
מכתבך התקבל ואחראי פניות הציבור יצור עימך קשר.
בברכה,
פלאפון תקשורת בע"מ
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה