פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות בבמכשירים ובזבוז זמן. נושא התלונה:
מור שלומי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏11 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר motorola spirit לרכב לפני כשנה. זמן קצר אחרי שקניתי אי אפשר היה להנמיך ולהגביר את הווליום כשיש שיחה נכנסת, כל השיחות הנכנסות היום בפול ווליום וזה היה ממש מעצבן עד שהתחלתי לקצר שיחות שקיבלתי. אחרי מספר שבועות הגעתי למוקד וולפסון למוקש שירות לרכבים. אחרי מספר בדיקות החליפו לי את המכשיר, בדקתי שזה תקין ויצאתי משם, אחרי מספר שבועות שוב חזרה הבעיה באופן זהה. לאחר כמה שבועות שוב נכנסתי לוולפסון למוקד שירות ושוב החליפו לי את המכשיר, לאחר מספר שבועות שוב חזרה הבעיה( בפעם השלישית!!!), הפעם לא הלכתי למוקד אלא התקשרתי למוקד תמיכה, אמרו לי לאפס את המכשיר וזה עזר לי ליום אחד ושוב חזרה הבעיה, עשיתי המון שיחות עם המוקד שלהם. חיכיתי מספר חודשים עד ששבתי לשם שוב כדי להחליף שוב מכשיר הפעם במוקד הטכני הרימו גבה שפעם שלישית מחליפים לי מכשיר וחוזרת אותה בעיה, לאחר בירורים בטלפון מול אנשים טכנים בחברה הסבירו לי שיש באג במכשיר שגורם לכך שברגע שאני שם מנגינה של המכשיר במקום הצלצול הרגיל שלו משתבש הווליום במכשיר, ובאמת כשהחזרתי לצלצול הרגיל הבעיה הסתדרה ולא הצטרכתי להחליף מכשיר. כל הבעיה הזאת היתה במשך שנה ובמשך שנה לא נתנו לי פתרון יעיל. אני לקוח עסקי והפיצוי של החברה לאחר ויכוחים היה זיכוי של שעת זמן אוויר. כשרק בזמן בזבזתי איזה 8 שעות על הבעיה הזאת עם כל הטלפונים למוקד וההגעה אליו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הוגן. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר מור ופנייתו טופלה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות המוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה