פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית מסלול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה4 לינואר לאחר שיחה ארוכה עם נציגת שרות במרכז השרות ברח' יגאל אלון, בה נבחנו מאפייני החיובים שלי והוסברו לי מסלולים שונים, ביקשתי לעבור למסלול משתלם יותר בו הובטחו לי תנאים טובים יותר (עד 250 דקות בחודש). כעת, משקיבלתי את החשבון החודשי וגיליתי כי ההטבות שהובטחו לא קויימו, פניתי לשרות לקוחות (טלפונית) ושם מתנערים מההבטחות של נציגת השרות ולא מוכנים לעמוד בהן. מוקדי השרות, בניגוד לבנקים, לא מוציאים פירוט מודפס בסוף כל פעולה ומסתפקים בהבטחה שעדכנו במחשב ושאת השינוי אראה מהחשבונית הבאה. אני ניצב כעת חסר אונים מול החברה ומכיוון שאין זה נהוג להחתים את נציג השרות על הבטחותיו, יכולה פלאפון לא לעמוד מאחורי דברי נציגיה. האם אמור הלקוח להגיע תמיד עם עו"ד לשירות לקוחות? ומה בנוגע לעדכוני מסלול בטלפון? האם הגיוני שמכל הבטחה שבע"פ יכולה החברה לסגת? מספר שעות עבודה הפסדתי בתור בשרות לקוחות לפני חודש, ובזמן שישבתי עם הנציגה ועברנו בפירוט על כל המסלולים תוך כדי שאני מסכם את דבריה והיא מאשרת אותם. מה כל זה שווה כעת כששוב עליי לבזבז שעה בטלפון עם נציגה אחרת שאומרת כי לא היו דברים מעולם. גם אם נפלה פה טעות של הנציגה והיא נתנה לי להבין שהובטח לי משהו אחר ממה שניתן בפועל, מדוע חייב אני, הלקוח, לספוג את ההפסד? דרישתי הייתה שלפחות לחודש שחלף תכבד פלאפון את ההבטחה שניתנה בע"פ ותבדוק היכן נפלה אי ההבנה (אם הייתה כזו). ומה עלי לעשות כעת כשנציגה חדשה מבטיחה לי בטלפון מסלולים אחרים? איך אאמין לה? איך אוודה שפלאפון יעמדו מאחורי הבטחתה? בנוסף נאמר לי כי לא אוכל לשוב למסלול שהיה לי לפני חודש (לפני הפנייה למרכז ברח' יגאל אלון) מכיוון שהוא מסלול ישן.
חשוב לציין כי המסלול החדש שניתן לי בפועל יקר יותר מהמסלול הישן שהיה לי - האם הגיוני שלאחר חצי שעה עם נציגת שרות ביקשתי ל"שדרג" למסלול פחות משתלם?
וגם נזק כספי סוג הנזק :
שפלאפון תעמוד מאחורי הבטחת נציגתה לחודש ינואר לפחו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה נציגת חברתנו יצרה קשר עם מר שנרך ופנייתו טופלה.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה