פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים מופרזת ואי לקיחת אחראיות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר של אשתי ברשת פלאפון התקלקל ולכן החלטתי לתת לאשתי את המכשיר שלי שגם הוא שייך לרשת פלאפון
הלכנו לשרות לקוחות בקניון רעננה וביקשנו שיעבירו את המספר של המכשיר הישן ואת המסלול למכשיר החדש
במסלול של אישתי היו 5 מספרי טלפון שנהנו בהנחה משמעותית
לאחר כחצי שנה אחרי שאנחנו רואים שעלויות השיחה נורא יקרות הלכנו לברר מדוע
מה שקרה זה שאת המספרים שהיו קשורים למנוי של אשתי לא העבירו
פניתי לרשת לפלאפון וביקשתי זיכוי על התקופה בה גבו מחיר מלא על השיחות למספרים הנבחרים פלאפון בתשובה אמרו לי א. פנה לרעננה לדבר איתם
ב. אחרי חצי שנה אתה לא יכול לבוא בטעות כאלו
הייתי אומר שזהוי חוצפה מצידם..לאחר ברור נוסף ראיתי שהעלות לשיחה של אשתי הם כ 77 אגורות בתוך הרשת ו39 אגורות נוספות מחוץ לרשת לא חוצפה תגידו לי??? לשלם המון כסף כאשר יש מתחרים במחירים אטרקטיבים במיוחד
"תודה לכם פלאפון על השרות הלם שלכם "
כפסי סוג הנזק :
החזר כספי - ושינוי מסלול אטרקטיבי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר אושרי מטופל בנושא פנייתו על ידי נציגת חברתנו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה