פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות של החברה לטפל בבעית מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גלילות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר לפני כ 7 חודשים
הגעתי לשירות לקוחות בגלל שהכשיר כל הזמן מתנתק לי ואני לא מצליח להדליק אותו
בהתחלה אמרו לי שהמכשיר נפגע פגיעת לחות מה שזה אומר שאין אפשרות לתקן את המכשיר יותר ולכן זה לא באחריותם אבלל.. הם ינסו לתקן
אמרתי לפקידה שלא יתכן שיש פגיעת לחות כי אני שומר היטב על המכשיר שלא יכנס בו מים
אני לא מתקלח איתו אני לא שותה קפה ושופך על המכשיר ואני לא מזיע בידים
כמובן שאמרו שאין מה לעשות אבל הם ניקו את המכשיר וכעת המכשיר תקין
אבל , לאחר שבאתי לקחת את המכשיר שוב פעם המכשיר נכבה אצל הפקידה ,
הפקידה שלחה את המכשיר שוב לטכנאי ואז הטכנאי אמר שהכרטיס "סים" מקצר. ולכן הבעיה תפתר אם יחליפו כרטיס "סים" חדש
הפקיד החליף כרטיס ושחרר את המכשיר למחרת שוב פעם נכבה המכשיר ושוב נתקעתי ללא מכשיר
לאחר שבוע שוב פעם הגעתי אליהם ושוב הסבירו לי שיש בעית לחות ושוב הסברתי להם שאין ולא נגרם על ידי שוב פעה כזאת
ואז אמרו לי שהפתרון הוא התקנת תוכנת המכשיר
אין לי מושג אך הגיעו לזה שבעיית תוכנה יכולה לפתור בעית חומרה
וכמובן שהביאו לי את המכשיר תקין ..ולאחר יום שום הוא התנתק ולא הצלחתי להתדליק אותו
שוב פעם פניתי בבקשה שיחליפו לי את המכשיר שעדיין באחריות היצרן
אך נתקלתי בסירוב תקיף עם תשובה
שבעיה שלך ואין מה לעשות תקנה מכשיר חדש או שתשלם לנו ביטוח למכשיר
המכשיר שבשרותי גרוע ביותר ואני ממש ממש לא מרוצה מרשת אורנג על שירות הלקוחות שלה

עוגמת נפש סוג הנזק :
החפלת מכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
פנית לחברה הלא נכונה. אנחנו חברת פלאפון!!!
אתה מוזמן...
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה