פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת אמון, פגיעה בפרטיות הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ימים ספורים לאחר שביצעתי במשרדי חברת פלאפון הליך הנקרא "קוד מחמיר" שלפיו אף אדם זולת זה היודע את הקוד יכול לקבל פרטים על החשבון - קיבל אדם שאינו מורשה ואינו יודע את הקוד את פירוט השיחות של מכשיר הפלפון שלי. זו הפרה גסה של שמירת פרטיות הלקוח ואולי גם עבירה פלילית ......
הטיפול של חברת פלפון בהמשך היה מביש שבעתיים.
חמור ביותר סוג הנזק :
סתימת הפירצה, התנצלות, מתן פיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה. לצערי מר מרגלית לא ציין את מספר המנוי או הלקוח שלו ולכן אינני יכולה לבדוק לעומק את טענותיו.
בפלאפון אנו מקפידים מאוד על חסיון לקוח וישנם נהלים קפדניים לזיהוי ככלל ולמשלוח פרוט שיחות בפרט.
מר מרגלית מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו לבדיקה מעמיקה של הנושא.
למוקד ניתן לפנות בחיוג 166* או 03-5727766
תגובה:
פניה לבירור מעמיק של הנושא במוקד השרות שלנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה