פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בתיקון עד תום האחריות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשתי קנתהמכשיר לפני שנה וחודשיים.
לאחר 6.5 חודשים התקלקלה הסוללה והמכשיר התחיל להתנתק (עלות המכשיר - 1440ש"ח לאחר זיכוי על מכשיר ישן!!!).
היא פנתה לנקודת שירות של פלאפון ושם אמרו לה שיש קורוזיה לסוללה ובמקום להחליף אותה הם ינסו לתקן אותה. היא הסכימה ,ואכן המכשיר תוקן ועבד בצורה תקינה לחודשיים נוספים.
לאחר חודשיים חזרה הבעייה שוב.
תחילה הציעה חברת פלאפון לרכוש סוללה במחיר של 250 ש"ח , ואז "סידרו" לנו סוללה תחליפית במיר של 98 ש"ח.
כשביקשתי להתנתק , התחילו "להפחיד" אותי בחברת פלאפון שזה לא כלכלי כי יש עוד 22 תשלומים למכשיר ועוד 8 תשלומים למכשיר אחר, אבל אם אני רוצה להפסיד כסף - זו זכותי.
אם הייתה הקורוזיה הבעייה מלכתחילה , מדוע לא הוחלפה סוללה?
קורוזיה היא תהליך שלא נגרם ברגע , ויש קשר ברור בין התקלה הראשונה לשנייה.

בקשר לתשלומים למכשירים - יש לי כרגע 4 מכשירים - בסוף התשלומים כולם ינותקו (זו המלצתי לכל מכריי).
חבל שחברת פלאפון לא מוכנה לעמוד מאחורי האחריות שלה.

עוגמת נפש, פגיעה כספית ופגיעה בזמינות המכשיר סוג הנזק :
זיכוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
צר לנו על תחושתיך אך תקלה מהסוג שציינת אינה נכללת באחריות ונגרמת משימוש לא סביר באביזר.
חשוב לציין כי תיקון הסוללה היה חריג.
בברכה,
תמר אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה