|
|
|
|
|
|
לא מצליח לקרוא את חשבון הפלאפון דרך האיימל |
נושא התלונה: |
יום שני 01 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה סגולה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פלא פון ביקשו ממני לשלוח לי את החשבונות החודשיים דרך האיימל
מאז אני לא מצליח לקרוא למרות בקשות לבטל את השיטה דרך האיימל. עדיין ממשיכים לשלוח חשבוניות בסינית
|
לשלוח בדואר רגיל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירה אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
תודה על הפניה. אני מצטערת על כך כי אינך מצליח לקבל את החשבונית במייל. ישנן מספר בדיקות שיכולות לתת תשובה מדוע זה קורה. אתה מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו 166* או 03-5177766. על מנת שנוכל לבצע ביחד את הבדיקות, אם עדיין לא תרצה את השרות תוכל לבצע את השינוי בשיחת הטלפון.
כמו כן לקבלת העתק חשבונית ללקוח פרטי ניתן לפנות לאתר האינטרנט שלנו לצפייה והדפסת העתק חשבוניות ללא חיוב. |
תגובה: |
הדפסת חשבוניות מהאתר שלנו ופניה למוקד לבדיקת הקשיים. |
פתרון: |
|
|
|