פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירי סמסונג שאינם תקינים נושא התלונה:
שרעבי מגי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי שידרגנו את מכשירי הפלאפון שלנו מסוג סמסונג 822 למכשירי סמסונג מתקדמים יותר והתחייבנו ל-3 שנים.
לאחר כמה חודשים הסתבר שהמכשירים אינם תקינים ואין להם קליטה.
פנינו כמה פעמים לנציגי השירות שלכם שנמצאים במגה במתחם ביג רגבה, על מנת לשדרג אותם פעם נוספת אבל ה"דיל" הזול ביותר שניתן לנו הוא מכשיר בתוספת של 39 ש"ח לחודש.
אני לא מבינה למה אנחנו צריכים להוסיף עוד 80 ש"ח נוסף ל-80 ש"ח שאנחנו משלמים עכשיו עבור המכשירים כשהבעיה היא הקליטה שלכם ולא סתם גחמה שלנו.
כמו כן תשובת המוכרנים שלכם היתה שידוע להם על הבעיות במכשירים הנ"ל אבל אין להם מה לעשות.
שימו לב לסכומים הנמוכים שאנחנו מחיובים עבור שיחות מכיוון שהמכשירים ללא קליטה רוב הזמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש החלפת המכשירים ללא תוספת תשלום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר. אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פניתך.
המכשיר המדובר הוא מהטובים והאיכותיים שנמכרו ע"י חברת פלאפון.
על מנת לתקנו, תוכלי לפנות אל אחד ממרכזי השירות שלנו ואינך מחוייבת לבצע החלפה של המכשיר.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766
בברכה,
תמר. אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה