פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי שוא ושירות גרוע נושא התלונה:
טובול יעקוב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שכונת אליהו 584\6 בית שאן כתובת:
עפולה ומוקד כספים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מחודש נובמבר הגיע אליי חשבוני על סכ 1500 שח" לאחר בירור ארוך ומיגע ולאחר בדיקה נאמר לי שנעשתה טעות ושיכו אותי והנושא בבדיקה בחודש דצמבר שוב הגיע לי חשבונית על סכ950 שח" פניתי שוב בטענה שהחשבון מופרז נאמר לי שיבדקו שוב את הנושא של החודשיים לאחר מספר ימים נותק לי המכשיר ללא ידיעתי פניתי לסניף בעפולה שם התנו לי את החזרת הקו אם אני ישלם את הסכום המלא וכאשר שאלתי אם הסכום הנ"ל לא נכון נאמר לי שקודם אשלם ולאחר מכן יזכו אותי אם תיהיה בעייה זו טענה לא הוגנת וחוסר אמון בלקוח עיסקי שמחזיק מספר מכשירם לאחר בדיקה עם הנציגת שירות והוצאת פירות שיחות היתברר שלא פתרו את הבעיה מהחודש הקודם ושוב פעם לאחר בדיקה ארוכה ומייגת הודיעו לי שמזכים אותי ב900 שח" הודעתי שזה לא הגיוני ושיבדקו שוב ולאחר שוב פעם של בדיקה ארוכה ומיגעת שאני רק מלחשוב על הסכום שאני צריך לשלם נחרד ולאחר כשבוע נוסף הודיעו לי שניתגלתה שוב טעות ויזכו אותי על 500 שח" לאחר כול הבדיקות האלה אין לי אמון שהם עושים איתי צדק ואני חייב לחברת פלאפון עוד 1400 שח" אני לא יודע מה לעשות המליצו לי ללכת לעורך דין שיפתור איתם את הבעיות אבל נכון לעכשיו אני עומד בחובה ואין לי כסף לעורך דין. אני רוצה לומר שחברת פלאפון עשתה לי עוול גדול ועוגמת נפש גדולה והשות מיתחת לכול ביקורת
ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
בדיקה יסודית על החשבוניות כדי לדעת את הסכום האמית פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לק שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר טובול ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה