פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג הנייד במסלול מטעה ומרמה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך הנל הגענו לסניף פלאפון ברחובות לנציג בשם מוהנין שהסביר לנו על כדאיות בשידרוג הנייד ובקניית נייד נוסף במסלול כדאי וטוב, מכיון שהתרשמנו שהנציג שהתנהג בנדיבות אומר את האמת, אכן רכשנו מכשיר נוסף עם הבטחה שיירד לנו סכום קטן חודש בחודשו, להפתעתנו, כאשר הגענו הביתה וקיבלנו את החשבון הראשון, גילינו שבין ההבטחה למציאות קיים פער גדול, מייד התקשרנו לנציגי פלאפון שהבטיחו שידאגו שהנציג הנל יחזור אלינו, אלם כל בקשתנו לא נענו, לציין שעשרות טלפונים למוקד (רשום במחשב פניותינו) לא נענו, אך להבטייח לא שכחו, בצער לי אני פונה אליכם כקרש הצלה אחרון, החברה אינה אמינה,
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או ביצוע מסלול כפי שהובטח לנו מלכתחילה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
גברת בן יוסף טופלה בנושא פנייתה בתאריך 4.4.06 על ידי נציג המכירות שביצע לה את העיסקה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה