פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעת עסקה לא מספרים הכל!!!!!! נושא התלונה:
אליווה יואל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת חודש ינואר 2006 סיימתי התחייבות על מכשיר פלאפון מסוג motorola. נגשתי לאחד ממרכזי שרות של החברה (בלוד) במטרה לשדרג את המכשיר (ברזל בלבד) וכמובן לא את המסלול.הנציגה כמובן הייתה מאוד אדיבה כמו כל איש מכירות אשר רואה אותך כפוטנציאל להכנסה .......
הוצע לי לקחת מכשיר מסוג TELIT קיבלתי ושדרגתי בלי הרבה עניינים. ואז הנציגה היציע לי לשנות מסלול "אתה הרי משלם יקר יחסית לדקה ז"א".הסברתי לה שאיני מעוניין מאחר והמכשיר הזה כמעט ולא מוציא ז"א. הוא מיועד לאבא שלי (מבוגר)אגב מכשיר על שמו ועל שמי ואני משלם עבורו.יש חודשים מסויימים שלא קיבלנו חשבונית מאחר והסכום היה מאוד נמוך ולא שווה את הנייר של ההדפסה. לכן לעיתים קרובות קיבלתי חשבונית עבור חדשיים במכה. אבל בכל זאת הנציגה התעקשה והסבירה שעלי לשלם אך ורק על כ 8 ש"ח קבוע בלבד וחוזר בלבד ואז אהיה זכאי למחיר לדקת ז"א מאוד אטרקטיבי . שאלתי אותה כמה וכמה פעמים ואמרה כמובן "לא אגורה יותר".בחשבונית הראשונה קיבלתי חיוב של 39.89 ש"ח כאשר חיוב בגין ז"א = 0 וכי למה?!!!! כי התחייבתי על חבילה של לפחות או מינימום חיוב של כ 30 ש"ח לחודש!!!!!!!!!!כמובן פניתי והתשובות היו "אדוני התחייבתה חתמתה וכו'" התעקשתי לדבר עם מח' שימור ב 21/2 כ 40 דק' בטלפון אך הנציגה בשם אלינור סרבה לתת לי פתרון עד לאימות העניין מול אותה נציגה.שאלתי איך היא מתכוונת לאמת את דברי מול נציגה לא אמינה?!!! זו הדרך היחידה לפתור בעיה? למחרת אותה נציגת מכירות חזרה אלי ע"מ להסביר לי את מהות החבילה. שוב הסברתי שהבנת הנקרא אינה הבעיה שלי אלה האמינות של פלאפון. כמובן שעד היום לא חזר אלי.
לסיכום: אני מבקש לחזור לאותו מסלול שהייתי בו - פשוט - הרי מה הגיון לשנות מסלול כאשר לפני זה החשבונית הייתה קרובה ל 0 והיום כל חודש לפחות 30 ש"ח בחודש מה ההיגיון!!!!!!!!!????? אין דבר כזה להחזיק אותי שבוי בתוך מסלול שאיני רוצה. לא ביקשתי להתנתק.
כספי סוג הנזק :
אני מבקש לחזור לאותו מסלול שהייתי בו - פשוט - הרי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
לצערנו לא נוכל להתייחס לתלונתך מכיוון שלא ציינת את מספר הפלאפון הרלונטי.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
בברכה,
תמר אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה