פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חבילת שיחות ללא הודעה ואחרי רכישת מכשיר חדש כתנאי להמשך החבילה נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: ביטול תוכנית מינוי ללא הודעה מראש, ואחרי רכישת ציוד חדש

מספר מינוי: - 050-4146094 ,

יש לי מסלול קהילות של 750 דקות כלולות לכשרים ולנייחים. לפני חודשיים, עקב אובדן המכשיר, פניתי לחברתכם ונאמר לי שיש לאפשרות לחתום על תוכנית חדשה, עם מכשיר חדש ומשוכלל שנכלל בתוכנית, או לרכוש מכשיר במחיר מלא, ולהישאר בתוכנית הקיימת. בחרתי באפשרות השניה, משום שזה היה נראה לי יותר משתלם. וכך חוייבתי על מכשיר חדש בשלושה תשלומים חודשיים של 138.50 ש"ח.

קיבלתי הודעה על סיום תוכנית, עוד לפני שרכשתי את המכשיר, אבל כשהתקשרתי לשרות לקוחות שלכם נציג השרות אמר לי שזה רק מראה שהולך להיגמר תקופת ההתחייבות שלי, ושהתוכנית תימשך כמה שארצה,ולא להתייחס. עליי להדגיש שההודעה נכתב בכתב קטן בשולי החשבון ובקושי שמתי לב עליה - לא קיבלתי מכתב ברור המודיע לי על כך. גם נציגת השירות בתחנת השרות בצפת, שם רכשתי את המכשיר, לא הודיעה לי שהמסלול הולך להתבטל ולכן רכשתי את המכשיר החדש - הרי לא יעלה על הדעת שארכוש מכשיר להשתמש בו רק חודש! במסלול חדש יכלתי לקבל החזר מלא מכשיר חדש ומשוכלל יותר, וכאן שילמתי בכסף מלא עבור מכשיר מיושן ללא מטען או אחראיות.

יתר על כך, בתוכנית החדשה שחתמתי עליה, ש הטבה על החזר תשלום עבור המכשיר (,וגם זה לא היה בסדר - הסכום יותר קטן מהתשלומים על המכשיר הקודם, הפסקתם לשלם לי את ההחזר על המכשיר הקודם, למרות שרכשתי מכשיר חילופי, וקיבלתי החזר קטן יותר, אבל על זה שתקתי) בתנאי שאדבר בו - כתחליף להחזר שקיבלתי על המכשיר שאבד - וכעת יהיה עליי לשלם עבור 2 מכשירים שאני לא אשתמש בהם - הישן שאבד, שבוטל ההחזר עליו משום שאבד, והמכשיר החדש, שיבוטל ההחזר שלו משום שבוטל התוכנית. המכשיר לא קביל ברשתות כשרות אחרות ומימילא, על מנת לחתום איתכם על מסלול חדש תגידו לי לרכוש עוד מכשיר!

אני דורשת קודם כל, ביטול החשבון האחרון, ועריכתי מחדש לפי התוכנית של 750 דקות כלולות, משום שנאמר לי ע"י 2 נציגי שירות שהתוכנית יכולה להמשיך, ודיברתי בנייד בהתאם לכך.

בנוסף, אני דורשת אחד משני דברים:

• החזרת המסלול שהיה לי באותם תנאים, כולל ההחזר על המכשיר; או

• ביטול העיסקה של המכשיר החדש והחזר הכספים ששילמתי עבורו, ולאחר מכן, ניתוק הקו (אחרי שאעביר את מספר המינוי), או הצעה משתלמת של מסלול חדש, איזה שאבחר.

אני שולחת את המכתב הזה גם בפקס, לצורך אימות חתימה אם יש צורך.

אם לא אקבל תשובה תוך פרק זמן קצר אני פונה לנציב פניות הציבור. ברצוני לציין שאני לקוחה של חברת פלאפון שנים רבות וזה הפעם השנייה שנתקלתי באי יושר מצד נציגות השירות בצפת, המנסות למכור מכשירים גם במחיר הפסד מרובה של הלקוח ושינוי האמת. בפעם הראשונה, השתדלו לפייס אותי בשרות הלקוחות הטלפונית עם חצי שעה שיחות ומילים יפות, ולא המשכתי עם התלונה שהייתה מוצדקת גם בעיני נציגיכם. הפעם, אני לא מוכנה לוותר, משום שמדובר בסכום כסף גדול יותר ועוגמת נפש רבה מאוד. הפעם, גם, לא מדובר אך ורק על נציגת השירות שמכרה לי את המכשיר, אלא גם בשרות הלקוחות הטלפונית, אשר לא סיפקה את המידע הנכונה, והתנהלותכם הכללית בביטול תוכנית המינויים.

בברכה


חיה (עידית) כהן


גם עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המסלול או ביטול עיסקת המכשיר החדש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה