פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מנהל מרכז שרות גבעת שאול י-ם נושא התלונה:
דוד  בתי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 13.2.2012. בשעה 17.15 לערך פניתי יחד עם בני לחברת פלפון על מנת לברר חיובים אשר נגבו מחשבונו של בני , וזאת לאחר מס' פעמים שבני הגיע למרכז שרות על מנת להסדיר את העניין , אך נענה בכל מיני תואנות שלא הובהרו לו כנדרש.

נכנסתי אל מרכז השרות וחיכיתי כאשר בני הבחין בנציג אשר עימו נעשתה העסקה פניתי אליו וביקשתי שישב על מנת שאוכל לברר את הפרטים הוא לא " שמח " לשבת כדי לתת לי שרות , ואז יצא מחדר צדדי מנהל בשם מאיר ואמר בטון חד משמעי " צאו מפה אתם לא מקבלים כאן שרות " . אמרתי לא : " מה זאת אומרת ?? והוא ענה לי הם לא מוכנים לתת לנו שרות ! וחטף מידי מסמכים אישיים שלי , מדובר בחשבוניות עם פרטיים חסויים שלי .
ביקשתי שיחזיר לי אותם אך הוא סרב , הרים את ידו להרחיק ממני את המסמכים וסרב להחזירם , ניסיתי לחטוף אותם חזרה אך הוא נילחם איתי ולא מסר אותם . לאחר שהתרחקתי דרשתי מכמה נציגים את המסמכים חזרה אך הו אמר להם שלא יחזירו ו לי אותם , ביקשתי מס' פעמים את המסמכים ונתקלתי בסירוב . עזבתי את המקום לאחר דין ודברים שלא צלחו .
שלחתי מכתב לתלונות של פלפון וגם למשרד התקשורת ואיש לא ענה לי מאז .
זמן אבוד והחזרים שלא זוכיתי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה