פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עיסקה שלא נענתה נושא התלונה:
מכבי זיוה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל ניגשתי לסניף פלאפון בנתניה על מנת לקבל דיל טוב יותר ממה שהיה לי.
התקבלתי אצל מוכרנית בשם עדן , שטענה שעלי לשדרג מכשיר בכדי לקבל דיל אחר,
ככל שניסיתי להתנגד היא טענה שזה ישתלם לי.
בחרתי במכשיר סוני אריקסון וקיבלתי דיל אחר.
בבית הבנתי בעצם שמסרתי לה את המכשיר שהיה ברשותי שנה בלבד-מכשיר
נוקיה- שהיה עדיין טוב, ושבעצם אמשיך לשלם עליו עוד 24 חודשים, 60 ש"ח
לחודש. חזרתי למוחרת וביקשתי לבטל את העיסקה, נעניתי בסרוב בטענה שהמכשיר
כבר משומש. ביקשתי את המכשיר הישן בחזרה, ושוב נעניתי בשלילה בטענה
שהוא הוחזר לחברה. ביקשתי לבטל לי את התשלומים עבורו , ושום נעניתי בשלילה.
לבסוף התיאשתי , אך למוחרת חזרתי ושוב ניסיתי לדבר אל ליבו של מנהל הסניף
ושוב ללא הואיל.
האם החוק החדש לגבי נוהל ביטול עיסקאות לא נוגע לגבי חברות הסלולר?
כבר פניתי אליכם בנושא זה בעבר , ולא קיבלתי תשובה.
האם זה בגלל שהתשובה שלילית או שהיה עומס גדול?
מה עלי לעשות? האם תוכלו לעזור לי?
כספי סוג הנזק :
הפסקת התשלומים עבור מכשיר הנוקיה שהחזרתי, והחזר של מה ששילמתי עליו אחרי שהחזרתי אותו. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה