פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה על חריגה מחבילת הגלישה נושא התלונה:
פלד נמרוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
29/05/12

לכבוד
חברת פלאפון

הנדון קו טלפון נייד – 052-6006179

א.ג.נ



לקו הנ"ל יש חבילת גלישה של חצי גיגה.
עד היום אם תבדקו אחורה מעולם לא חרגתי מחבילת הגלישה ויותר מכך לא עברתי אפילו את ה10% שימוש .
ב25/5 ירדנו לאילת ,השימוש בגלישה דרך המכשיר בוצע על הרשת של בית המלון והשימוש לא השתנה לצריכה הרגילה שלי (גלישה באתר פייסבוק ללא העלת תמונות )
ב26/5 בשעות הבוקר קיבלנו מכם שתי הודעות כתובות אחת על שימוש ב75% מנפח החבילה והשנייה ב98% מנפח החבילה,מובן שבאותו רגע הפסקנו את הגלישה בכלל.
מכיוון שלא היה שירות לקוחות פעיל עד יום שני ה28/5 (שבת וחג) לא הבנו את הסיבה לשינוי הדרמתי בניצול החבילה כאשר למעשה לא היה שוני בהתנהלות שלנו לא בוצעו הורדות משחקים ,צפייה בסרטים או משהו בסגנון כפי שמעולם לא בוצע בעבר.
ב28/5 בשעות הערב הצלחנו (לאחר ניסיונות רבים) להגיע לנציגת שירות טלפוני שלכם,
לדבריה אני הגעתי כבר לגיגה אחד מבחינת החריגה (100% חריגה),לנציגה לא היה הסבר איך הגענו למצב הנ"ל משימוש חודשי של פחות מ10% לניצול יומי של200% .
כול הסברנו שהגלישה בוצעה על הרשת של המלון כול הזמן וגם היא הייתה מועטה ביותר ללא חריגות משימוש רגיל שלנו,נענתה בתשובה שנמתין לחשבונית החודשית (21/6 !!) ושם יופיע פירוט.
ניסיתי עם נציג שלכם בצ'ט ולאחר ניסיונות ארוכים להסביר לו את הבעיה הפנה אותי לאתר שלכם לשירות של פירוט שיחות שם אקבל תשובות .השירות אינו פעיל מאתמול וכך גם היום ,בפניה לצ'ט היום שוב נמסר לי להמתין לחשבונית (ועד אז להיות ללא חבילת גלישה) או להמתין עד שהתקלה באתר תתוקן דבר שייקח מספר ימים!.

איני מוכן לחכות כמובן עד לחשבונית ובנתיים להיות ללא חבילת גלישה בתוקף.
כרגע מופיע לי שגובה החשבונית הינו מעל 500 ₪ וזה עקב גביה על חריגה מחבילת הגלישה,איני מוכן לחכות לחשבונית ולשלם על גביה עודפת ואז לנסות לקבל מכם החזרים פעולה מניסיון קודם קשה עד בלתי אפשרית.

אבקש שיבוצע תיקון מידי בנושא חבילת הגלישה והחזרת המצב לקדמותו,


נמרוד פלד
בזבוז זמן, סוג הנזק :
ביטול התקלה והחזרת חבילת הגלישה למצבה הקודם,בדרך חובה לשפר את איכות אנשי שירות הלקוחות הטלפוני והצ'ט פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה