פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג מכשירים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם בעבר אבל לא קיבלתי שום תגובה
אני שולחת שוב עקב בעיות רבות במכשירי ה SK שבאופן קבוע מתקלקלים ללא אפשרות לשחזור המידע שבהם.
בעקבות התקלות עמלו מאוד קשה לשכנע אותנו לשדרג שוב ושוב אבל בתנאים גרועים יותר ממה שהיו לנו. אז כמובן סרבנו .
אבל אל דאגה הכל מתועד אצלם.
סרבתם אכלתם אותה.
היום יש מבצע חדש לעובדי הבנק שאני עובדת בו וכדי לשדרג אני צריכה להמשיך ולשלם 10 חודשים על 5 מכשירים שעלי שימו לב ל ה ח ז י ר כי אחרת לא ישמר לי המספר.
הווה אומר, שילמתי 30 חודשים עבור מכשיר (5 מכשירים)
אם אני רוצה שידרוג אני צריכה להמשיך לשלם עד 36 חודשים וגם להחזיר אות את המכשיר שלמעשה שולם במלואו סכום לא מבוטל 1260 שח לכל מכשיר כפול 5 מכשירים כתנאי על שמירת המספר שלי.
אני שואלת ע ד א י פ ה ?
אגב את הטעות הזאת כבר עשיתי בעבר ובימים אלו אני מסיימת לשלם על 2 מכשירים ששידרגתי והחזרתי אותם
מישהו מבין מה הם עושים?
אתה משלם המכשיר שלך אבל לא אחרי 36 חודש תחזיר אחרת אין מספר.
רוצה שידרוג אני נאלצת לשלם על 5 הישנים +5 חדשים ורק אז אפשר להמשיך בשידרוג.
משהו בלתי נתפס וגם אינו נושא למשא ומתן . ז ה מ ה י ש
כספי סוג הנזק :
שידרוג ללא תשלום כפול על הישן ועל החדש ושמירת המספ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
במידה והנך מעוניינת להשאיר את המכשירים אצלך את יכולה לבצע רכישה של מכשירים חדשים. ברצוני לציין כי לקוח משדרג בד"כ מקבל הטבה לעומת לקוח הרוכש מכשיר חדש.
בברכה,
תמר אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה