כרטיס זיכרון לא תקין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה פלוס עברנו לחברת פלאפון, לאחר מספר ימים ביתי הבינה כי הכרטיס זיכרון במכשיר שלה אינו תקין, היא לא הצליחה לשמור בו הרבה והוא היה של 8 ג'יגה. מרגע זה המכשיר היה כ 5 פעמים במעבדת התיקון, בכל פעם חוזר עם בעיה אחרת. פעם עם כרטיס שלא נכנס, פעם עם כרטיס 8 ג'יגה שאינו תקין, והפעם- עם כרטיס של 2 ג'יגה במקום 8 , ששיך למישהי אחרת! עם תמונות ומסמכים שלה! מסמכים עם פרטים אישיים! בכל פעם שאנו פונים לתיקון , התשובה היא חיזרו שוב לתיקון! שביקשנו להחליף מכשיר , מכוון שככל הנראה אינו תקין, שוב זו הייתה התשובה. בנוסף, השירות לקוחות הוא פשוט לא נעים! רוב הנציגים עונים מאוד לא יפה ואינם מטפלים כראוי בבקשות!
|
מכשיר לא תקין |
סוג הנזק : |
החלפת מכשיר ושירות לקוחות משופר! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|