פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס זיכרון לא תקין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה פלוס עברנו לחברת פלאפון, לאחר מספר ימים ביתי הבינה כי הכרטיס זיכרון במכשיר שלה אינו תקין, היא לא הצליחה לשמור בו הרבה והוא היה של 8 ג'יגה. מרגע זה המכשיר היה כ 5 פעמים במעבדת התיקון, בכל פעם חוזר עם בעיה אחרת. פעם עם כרטיס שלא נכנס, פעם עם כרטיס 8 ג'יגה שאינו תקין, והפעם- עם כרטיס של 2 ג'יגה במקום 8 , ששיך למישהי אחרת! עם תמונות ומסמכים שלה! מסמכים עם פרטים אישיים! בכל פעם שאנו פונים לתיקון , התשובה היא חיזרו שוב לתיקון! שביקשנו להחליף מכשיר , מכוון שככל הנראה אינו תקין, שוב זו הייתה התשובה. בנוסף, השירות לקוחות הוא פשוט לא נעים! רוב הנציגים עונים מאוד לא יפה ואינם מטפלים כראוי בבקשות!
מכשיר לא תקין סוג הנזק :
החלפת מכשיר ושירות לקוחות משופר! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה