פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי קו כשר, אשר במסלול אני נתחייבתי לשלוש שנים.
לאחר שנה וחצי, חברת פלאפון עקצה את המסלול, כך שנשארתי עם מכשיר שאני חייב לשלם עליו 15 ש"ח לחודש, אך כל דקה עולה קרוב ל60 אגורות.

לא ניתן להשיגם בטלפון.

לא ניתן להשיגם בצ'ט.

פעמיים השארתי את המספר פלאפון ב"צור קשר" (שבו כותבים שתוך 2 ימי עסקים הם יחזרו) ועד לכתיבת שורות אלו הם לא יצרו קשר בכלל.

בנוסף לזאת, שבוע שעבר הייתי צריך לשים מכשיר בתיקון, הגעתי חמש דקות לפני הפתיחה, ועדיין רק 25 דקות אחרי הפתיחה זכיתי בתחילת קבלת השירות.
לפני שבכלל הם התייחסו לתקלה, הם נתנו להמתין רבע שעה לבדוק האם בכלל התלונה מוצדקת, לאחר רבע שעה, הייתי צריך להמתין עשר דקות נוספות, עד שיתייחסו אלי, כי הפקיד שאצלו עשיתי את ההפקדה היה באמצע לקוח אחר.
רק לאחר קרוב לשעה יצאתי מהחברה, כאשר הגעתי לפני הזמן, בסך הכל להפקיד מכשיר לתיקון.

המכשיר בתיקון מחמת הביטוח, וגם בו א' לא ציינו שאם המכשיר עצמו נהרס יש השתתפות של 120 ש"ח, שכבר מטילה את הכדאיות של הביטוח בספק גדול, לאחר שאמרו לי את דמי ההשתתפות (כאשר הגעתי לתיקון המכשיר) רציתי לבטל את הביטוח בתואנה שלא דיווחו לי על כך, לא קיבלתי שירות מאדם, אלא כל מה שהיה זה "פניה למערכת" וכאשר שבוע קיבלתי מכתב בו כתבו שהפניה לא מוצדקת, בלי לנמק למה, ובלי אפשרות להתווכח. ב' השבוע התברר שהתקלה היא בסוללה, וגם על זה אומרים לי, שזה לא כלול בביטוח, למה למען השם אי אפשר להודיע מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות נאה, החזרת מסלול פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה