פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דגם מקולקל שנמסר לתיקון שוב ושוב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2011 הגיע לביתי נציג של חברת פלאפון. הוא הציג מסלול מאוד זול, ולבסוף גם מכשירים שהוא יכול לשלב בחבילה הזולה. לאחר ששיכנועיו הרבים רכשתי לביתי את המכשיר samaung spica. מאז, בחצי השנה שחלפה, המכשיר הוכנס לתיקון 6(!) פעמים, אם לא יותר. כשקנינו את המכשיר, הובטח לביתי שהוא מכיל Bluetooth להעברת קבצים. לאחר יום מרכישת המכשיר לא הצליחה ביתי להעביר קבצים, ושלחה את המכשיר לתיקון. המכשיר חזר מהתיקון לאחר מספר ימים עם אותה הבעיה. לאחר חודש, כשצצה בעיה נוספת, שלחה את המכשיר לתיקון וביקשה שיבדקו את נושא העברת הקצבים דרך הBluetooth, ורק אז הואיל להתקשר אליה מהמעבדה ולהגיד לה שלמכשיר אין אפשרות לכך, לאחר שעבר חודש מאז הקניה ולא היה אפשר להחזיר את המכשיר. ולאחר מכן, עוד 4 פעמים נשלח המכשיר לתיקון, לרוב בגלל בעיות עם המצלמה במכשיר שלא עבדה. כעת חזר המכשיר שוב מתיקון (למיטב זכרוני בפעם השישית) ושוב, המצלמה לא עובדת. באחת הפעמים שהמכשיר נשלח לתיקון הביאו לי את אותו הדגם רק חדש, ששוב גילה בעיות. בחברה לא מוכנים להחליף לדגם אחר של מכשיר אלא רק לאותו דגם, רק חדש, למרות שגם לאחר שבעבר החליפו לי למכשיר חדש הוא חזר עם בעיות. הנציג שהגיע אלינו הביתה מכר לי דגם מקולל שלא מפסיק לעשות בעיות. מה שהיינו רוצים זהו רק דגם אחר של מכשיר.
נקווה לטוב. תודה מראש.
b סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה