פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של סוכן ושל החברה כלפי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לצערי הרב לקוח של חברת פלאפון, הצטרפתי לשרות שלהם לפני כ18 חודשים [אין בכוונתי להעלות במכתב זה את הזמן ההמתנה בשרות הטלפוני של פלאפון, שהוא מעל שעה ברוב שעות היום וכך זה מתנהל אצלם מאז שאני בחברה וכמובן שתמיד הם מתנצלים שזה תקלה זמנית וזה נמצא בטיפול ותכלס' עד היום הזה אף אחד לא טיפל בשום דבר, מומלץ מאוד שתנסו להתקשר לשרות הלקוחות שלהם לראות כמה החברה הנ"ל מתעללת בלקוחותיה, וכמה שהם טוענים שיש להם שרות מיוחד שהם חוזרים ללקוח, השרות הזה לא פעיל בכלל אולי פעם בחודש הם מפעילים את זה] ע"י נציג החברה ששמו בועז כהן והטלפון שלו הוא 0502272148 שהציע לי מבצע של חבילה בת 500 דקות לנייח ועוד 500 לקומה הכשרה ב50 ₪ והוא אמר שאם נדבר מעל 200 דקות נקבל זיכוי בתור הטבת מעבר של 40 ₪ על החבילה ועוד 15 ₪ על המכשיר ואם נדבר עוד 200 דקות נקבל זיכוי נוסף של 20 ₪ הוי אומר שאם מדברים מעל 400 דקות מקבלים זיכוי על 75 ₪ אבל התנאי של המבצע הוא שכל חודש נשלם לכל הפחות 15 ₪ על המכשיר, וכמובן שכיון שהמבצע הזה הוא היה נשמע מאוד זול ומשתלם שאלתי וחקרתי אותו מכל הכיוונים והקלטתי אותו אם המבצע זה בהתחייבות או לא והוא אמר שהמבצע של החבילה של הדקות זה ל36 חודשים וכן מבצע של ההטבת מעבר זה ל36 חודשים ושאלתי מה יהיה אחרי 36 חודשים והוא אמר שאם ארצה הוא יוכל להמשיך את זה ליותר זמן ואני הצטרפתי לשרות וקניתי 3 מכשירים שמספרם 0504188417 , 0504177418 , 0504144987 ולשאלתי איך הוא הצליח להשיג מבצע כזה זול הוא טען שהמנהל שלו מקדם אותו ולכן הוא קיבל אישור לכזה מבצע וכן בגלל שזה סוף שנת 2010 אז יש מבצעים מטורפים, וכן הסוכן ביקש ממני להביא לו עוד חברים והבאתי לו את אח שלי ועוד כ4 חברים והם כמובן התקשרו אליו והקליטו אותו את כל ההבטחות ואכן הצטרפו אליו יחד איתי, עכשיו אני עומד בפני שוקת שבורה עקב מה שיתברר לי ע"י החברה שההטבת דקות מסתיימת אחרי 18 חודשים וכשאמרתי להם שהסוכן הבטיח לי ל36 חודשים הם ממש לא התייחסו וכשפניתי לסוכן הוא הכחיש את כל ההבטחות על אף שיש הקלטות, ובחברה התברר לי שההטבת מעבר שלי היא אכן ל36 חודשים אבל לא ההטבת דקות ואני הצעתי לחברה שאני יצטרף למסלול חדש שעולה 70 ₪ וכיוון שיש לי הטבת מעבר ל 36 חודשים אז אני יקבל החזר על החבילה כמו שהיה עד עכשיו, או שהחברה תעמוד מאחורי ההבטחה להשאיר לי את החבילה הקיימת כמו שסוכם מראש , ותשובת החברה היתה שאכן יש לי הטבת מעבר ל36 חודשים אבל בהסכמים כתוב שאם מחליפים את החבילת דקות ההטבת מעבר מתבטלת אוטומטית, ואמרתי להם שאני מצידי להישאר עם המסלול הישן ומה שאני מחליף חבילה זה לא מרצוני, וא"כ לא יתכן שהם יבטלו לי את ההטבת מעבר שהיא ל36 חודשים אף לטענת החברה, ועוד אמרתי לחברה שאני לא חתום על שום מסמך כזה כי אני הצטרפתי דרך הטלפון ואני לא חתמתי על כזה דבר , והחברה אמרה לי שאני חתום על מסמך ובקשתי שישלחו לי אותו וראיתי דף מטושטש שא"א לקרוא משם שום דבר, עם החתימה שלי , והדבר היחיד שהיה אפשר לקרוא משם זה שאני מילאתי סוג לקוח וכתבתי פרטי והסוכן מרוב חוצפתו רשם אותי ללקוח עסקי , אבקש לטפל במלוא החומרה במכתב זה כך שלא אצטרך להגיע איתכם לביהמ"ש תודה רבה
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה