חוייבתי מזה 4 שנים על קו טלפון שלא היה בשימושי וללא דמי מנוי |
נושא התלונה: |
מרחום יהודית |
שם/כינוי: |
יום ראשון 20 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של פלאפון זה זמן רב, לאחרונה גיליתי תשלום עבור קו טלפון שאינו בשימושי מזה 4 שנים, לפי פקידת השירות ששוחחה עימי טענה כי המספר אמור היה להתבטל ב4/5/2008 בעת שידרגתי למכשיר חדש וקיבלתי מספר חדש 050-4455886 .
איני מבינה על סמך מה חייבו אותי בדמי מנוי חודשיים אם ביטלתי את הקו והשתדרגתי למכשיר חדש עם קו חדש. יש לציין כי לא בוצעו פניות/שיחות על המכשיר הישן שמספרו : 054-7455776.
לאור האמור אני מצפה לקבל החזר בגין כל אותם החודשים שחייבו אותי שלא לצורך . !
דבר נוסף, הנציגה שעימה דיברתי שלחה לי במייל הודעת ביטול עם ההסכם הישן עבור קו זה 054-7455776 שבעיתו התחברתי אליו, אך גם שם מצוין ללא דמי מנוי חודשיים.
השירות שאותו קיבלתי היה אדיש לחלוטין לפנייתי , ביקשתי לדבר עם אחראי החזיקה אותי שעה על הקו , והעבירה אותי להמתנה מבלי לקבל מענה מצידו השני , נאלצתי לנתק את השיחה.
כמו כן בפרוט החיובים בחשבונית האחרונה לקו- 0504455886 – נוכחתי לדעת כי גם אם איני עוברת את מכסת הדקות (400) החודשיות מחייבים אותי ב83 ₪ עבור 160 דקות ללא כל הקשר לדמי מנוי החודשיים, ברצוני לדעת מדוע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|