פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוייבתי מזה 4 שנים על קו טלפון שלא היה בשימושי וללא דמי מנוי נושא התלונה:
מרחום יהודית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של פלאפון זה זמן רב, לאחרונה גיליתי תשלום עבור קו טלפון שאינו בשימושי מזה 4 שנים, לפי פקידת השירות ששוחחה עימי טענה כי המספר אמור היה להתבטל ב4/5/2008 בעת שידרגתי למכשיר חדש וקיבלתי מספר חדש 050-4455886 .

איני מבינה על סמך מה חייבו אותי בדמי מנוי חודשיים אם ביטלתי את הקו והשתדרגתי למכשיר חדש עם קו חדש. יש לציין כי לא בוצעו פניות/שיחות על המכשיר הישן שמספרו : 054-7455776.

לאור האמור אני מצפה לקבל החזר בגין כל אותם החודשים שחייבו אותי שלא לצורך . !

דבר נוסף, הנציגה שעימה דיברתי שלחה לי במייל הודעת ביטול עם ההסכם הישן עבור קו זה 054-7455776 שבעיתו התחברתי אליו, אך גם שם מצוין ללא דמי מנוי חודשיים.
השירות שאותו קיבלתי היה אדיש לחלוטין לפנייתי , ביקשתי לדבר עם אחראי החזיקה אותי שעה על הקו , והעבירה אותי להמתנה מבלי לקבל מענה מצידו השני , נאלצתי לנתק את השיחה.

כמו כן בפרוט החיובים בחשבונית האחרונה לקו- 0504455886 – נוכחתי לדעת כי גם אם איני עוברת את מכסת הדקות (400) החודשיות מחייבים אותי ב83 ₪ עבור 160 דקות ללא כל הקשר לדמי מנוי החודשיים, ברצוני לדעת מדוע.

כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה