פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע שינויים במנוי בניגוד למה שנאמר לנציגה טלפונית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פלאפון נמצאים כרגע במערך העברת לקוחות לקבלת חשבונות במייל במקום דואר רגיל. בפעם הראשונה פנה אליי נציג מטעם החברה שדובר עברית ברמה נמוכה להפליא מבקש ממני את כתובת האי מייל שלי ובכך מסתיימת השיחה. יום למחרת מתקשרת אליי נציגה נוספת ומבקשת את כתובת האי מייל כדי שאקבל את החשבוניות במייל במקום בדואר רגיל. ביקשתי ממנה שלא לבצע זאת מאחר ואני מעדיפה לקבל ח-ן בדואר רגיל. היא ניסתה לשכנע אותי אך ביקשתי נחרצות את הח-ן בדואר רגיל. למחרת אני מקבל מייל על השתתפותי לקבלת ח-ן במייל. התקשרתי למוקד 166 כדי לברר מדוע הנציגה לא ביצעה את מה שבקשתי ממנה. מדוע היא ביצעה בדיוק ההפך ולא נענתה לבקשתי הנחרצת?! נציג בשם טל ביקש ממני סליחה בקול המום.וטען כי ישנה את הסטטוס של שליחת ח-ן חזרה לח-ן בדואר. עם זאת קשה לי להבין מדוע נציגים מחליטים לבצע לי שינויים במנוי על דעת עצמם?! ובניגוד נחרץ לבקשת הלקוח???? וזאת בלי להתייחס לחוסר ההתאמה ביניהם המביאה לטרטור לקוח שלא לצורך!

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר, אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ליזית שלום,
צר לנו על עוגמת הנפש
אנו נבצע תחקור יסודי של המקרה ונוודא שאת החשבוניות הבאות תקבלי באמצעות הדואר.
בברכה
תמר, אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה