פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע חיוב מוטעה וזיכוי מאוחר. נושא התלונה:
כהן סימה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חשבוני חויב בטעות בסכום עצום וחברת פלאפון ה"ענקית" שבפירסומיה
מיתימרת להיות בישבילנו בכל מקום ובכל זמן.
לא מצאו זמן להיטנצל על הטעות ובנוסף מזכים את חשבוני רק לאחר 15 יום
לא מוכנים להוציא לי מיסמך על הטעות ביכדי שאעביר אותו לבנק בכדי שלא יגרם לי נזק נוסף.
ומיכל נציג אני מקבלת אינפורמציה שונה,ובמיספר פעמים כאשר הובטח שיחזרו אלי לא חזרו.
וכאשר אני מבקשת לדבר עם נציג בכיר מאחר ואין לנציג סמכות או תשובות מספקות אני מושארת להמטנה ארוכה ולבסוף ,מצעים שיחזור אלי בתווך של שעתיים.חויבתי ב1/3/06 עליהם לזכות את חשבוני בסכום של למעלה מ4000 ש"ח סכום לא קטן ועד לרגע כתיבת מילים אלו אין לי תשובה ודאית מתי יוחזר לי כספי.ואף לא את הסכום המדוייק.
ואני לקוחה חדשה---לצערי
אי לכך ובהתאם לזאת היום אני מעריכה את השרות שקיבלתי באורנ'ג
ומיתכוונת לחזור אליהם.
חברת פלאפון לא יכולה לבצע פעולה פשוטה של הפקדה מידית לבנק ?
אני חוסכת מיכם את כל הישתלשלות הדברים ומספר הטלפונים שביצעתי
אךהיום לאחר שכבר עברו שיבע ימים ואין לי תשובות מדוייקות .אני פונה אליכם
תודה סימה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי לאלתר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
גברת סימה מטופלת על ידי נציגנו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
בברכה,

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה