פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על טיפול כושל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
1. ספקתם לי מכשיר פגום שבמשך 6 חודשים התקלקל פעמיים ולא תפקד כמו שצריך.
2. חשבונית אחת הייתה מופקעת ובתגובה קבלתי מייל שיתקשרו אלי ושאני אחזור למיכל אך לאחר כ- 100 ניסיונות הבנתי שהיא לא באמת מתכוונת לענות לי.
3. לפני כ- 3 חודשים וחצי אבד לי המכשיר ניסיתי להשיג באינספור דרכים מכשיר חילופי אך החברה תעתעה בי בצורה מבזה ולא מכבדת (אני משתמשת בשפה עדינה).
הבטיחו לי בטלפון מכשיר ולא קיימו.
אמרו שאין מכשיר ושאתקשר בעוד מס' שבועות וכשהתקשרתי אמרו שלא קיים.
דרשתי לנתק אותי ולפתע הודיעו לי שבעצם יש מכשיר, הבטיחו לחזור אלי ולא קיימו וזה קרה אינספור פעמים גם בשיחות שנעשו במייל.
אני חייבת לציין שלאחר עוגמת נפש ממושכת ותחושה עמוקה שיש לכם רצון להמשיך את המצב הקיים "הוא יותר ריווחי לכם".
התחלתי להעזר במזכירת ביה"ס ובמורה מהצוות (אני יועצת חינוכית) בכדי שיוכלו לעזור לי טכנית ובהמשך להעיד עבורי במקרה שתכחישו את ההתנהלות החמורה שלכם.
לאחר שפרטתי חלק מהסבל שהיה לי באינטראקציה ההזויה הזאת, נאלצתי לנייד את המספר ואתם לא ניתקתם אותי!
נאלצתי לנייד את המספר!
כעת להפתעתי מצאתם את הכתובת שלי ויש לכם חשבוניות.
תיארתי לעצמי שהדרך היחידה שתיצרו איתי קשר תהיה לנתק אתכם מהניצול שעשיתם עד כה לקיחת כסף על התעללות בלקוח.

הדרישות שלי: היות ולא סיפקתם לי שירות, זכו אותי מיד על כל החודשים בהם לא היה לי מכשיר.
כמו"כ המכשיר הפגום ראוי למחצית התשלום.
אם לא תקבלו את דרישותיי אעזר בעו"ד שלי סיון כהן אשר טענה בפני שההתנהלות שלכם פלילית ואני יכולה לדרוש זיכוי וגם פיצוי!
תקוותי שתרצו לתקן את המעוות.
כספי סוג הנזק :
זכו אותי מיד על כל החודשים בהם לא היה לי מכשיר. כמו"כ המכשיר הפגום ראוי למחצית התשלום. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה