פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התשובה שקיבלתי ממנהל סניף אילת פלאפון נושא התלונה:
יעקובי מאיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום חזרתי אילך בפעם השלישית ברציפות בשבועיים האחרונים (כמובן שעל אותה התקלה) כשנכנסתי לסניף קיבל אותי מנהל הסניף וסיפרתי לו את שקרה ובקשתי שייתן לי מכשיר חלופי מבלי להמתין שוב!!!!!! כמובן שהוא סירב ואמר לי שהמכשיר ישן ואני צריך לשדרג .
אני לא רוצה לשדרג שילמתי על המכשיר במשך 3 שנים ומשלם ביטוח לאורך כל התקופה ואתם צריכים למצוא את הפיתרון התשובה שקבלתי הייתה הזוייה!!!!!
ואני מצטט "אנחנו לא מחוייבים לכלום גם לא לשירות" מפי מנהל הסניף
בושה בושה בושה סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה