פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אפריל פניתי למרכז שירות של פלאפון בלוז אם תקלת מחשיר. שלמתי דמי השתתפות עצמית וקבלתי את מחשיר "מחודש". בהגעתי הביתה מצאתי שהמחשיר אינו תקין(עובד רק בדיבורית). לכן נאלצתי לחזור למחרת לאותו מרכז שירות. שם התברר שאין להם יותר מחשירים מסוג הזה והוצעתי לקבל מחשיר חילופי ולחזור בשבוע הבא. לא הייתה לי בררה למרות שזה לא פשוט כי אני לא נמצאת בלוד כל יום.
בשבוע הבא 03.05 הגעתי בלי מטען ולא הייתה לי אפשרות להגיע שוב בימים הקרובים ולכן נשארתי אם המחשיר החילופי. ב06.05 התקשרו אלי ואמרו שיש קנס אם לא מחזירים את המחשיר החילופי בזמן. אבל אמרו אם אני מגיע מחר זה עדיין בסדר. לציין שעד כה אף אחד בשום שלב לא אזכר לגבי הקנס. בהגעתי למרכז שירות ב 07.05 הופתעתי לדעת מהנציגה שטיפלה בי שהקנס של 100 ש''ח כבר ירד. היא לא הביעה הרבה רצון לשמוע ואמרה שהכנב כבר ירד ואין מה לעשות. למרות זות אני בטוחה שבנוכחות רצון מינימלי להבין את המצב יש מה לעשות.
אם לקחת לחשבון שבל הסיפור היה בעיקר בגלל שקיבלתי את המחשיר לא תקין שראש ואבדתי הרבה זמן אישי בגלל זה אני רואה לנכון למצוא אפשרות לזכות אחתי ב100 ש''ח של ה"קנס".

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה