פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בחשבון החודשי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב

לפני שלושה חודשים שיניתי את מסלול התשלום שלי בחברת הסלולאר פלאפון.

השיחה נעשתה בטלפון ע"י בחורה בשם רבקה. שאלתי את רבקה אם מעבר לאינפורמציה שהיא מסרה לי יש עוד משהוא שאני צריכה לדעת או לא יודעת היא אמרה לי שלא.

בשיחה נאמר על ידה כי אני אשלם 125 ש"ח ללא התחיבות וללא הגבלה על שני פלאפונים. לא נאמר דבר על הסכם התקשרות קודם.

מסתבר לאחר חודש כי הסכום עלה ועוד עומד לעלות.

אני כלקוחה שלכם מבקשת סה"כ שתעמדו בהסכם ולא תמציאו כל פעם את הגלגל מחדש.

בחשבוניות הסכומים הם שונים בשל זיכויים מהעבר שהסתימו דבר שלא ידעתי עליו ולא נאמר עליו כלום.

הרי עשינו הסכם חיוב חדש.
האם זה השרות שאתם נותנים ויוצרים חוסר אמון בצרכן שמאמין למה שנאמר לו בטלפון ?
ביום רביעי בשעות הבוקר התקשרתי לברר את הנושא ברצון טוב
בנוסף ישנו קושי אדיר ואף חומה כאשר בקשתי לדבר עם אחראי בכיר,נציגת השרות גילתה זלזול ואפטיה האם יש לבכירים חסינות מלשוחח עם לקוחות שרוצים הגינות? חבל מאוד שזו הדרך האטומה שלכם.
בשל הכעס בקשתי להתנתק ואכן ניתקו אותי כיצד אדע שאני לא אשלם כנסות מיותרות?



עלבון וכסף סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה